شناسهٔ خبر: 33746858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاپیتان پیشین تیم ملی؛

والیبال ایران در کار سرعتی فراتر از صربستان است

ارومیه- ایرنا- کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال گفت: عملکرد ایران در کار سرعتی بسیار فراتر از صربستان است و تیم ملی کشورمان در بازی امروز با به کار بردن اصولی این فاکتور می تواند پیروز میدان باشد.

صاحب‌خبر -

یدالله کارگرپیشه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روی آوردن ایران به بازی سرعتی مستلزم دقت در توپ گیری های اول است تا با رسیدن توپ های صحیح به «سعید معروف» و بازی سازی های بدون نقص این بازیکن، ‬خط حمله قدرتمندی مقابل صربستان داشته باشیم.

وی بیان کرد: بدون شک در صورتی که سبک بازی تیم ملی ایران به پاس بلند سوق پیدا کند، کار ایران در مقابل دفاع مستحکم صربستان سخت تر می شود و بدون شک کادر فنی و بازیکنان تیم ایران به خوبی بر این امر واقف هستند.

وی ادامه داد: البته نباید از سرویس های قدرتی بازیکنان صربستان نیز غافل بود و در این راستا هوشیاری بازیکنان قدرتی و لیبرو نقش بسزایی دارد.

پیشکسوت و کارشناس والیبال کشور گفت: امسال اغلب تیم های حاضر در لیگ ملت ها اقدام به جوان گرایی کرده اند ولی به نظر می رسد تیم ملی صربستان در هفته پنجم از برخی یاران اصلی خود نیز استفاده می کند.

کارگرپیشه افزود: بازیکنان ایران باید استرس و نگرانی کسب سه امتیاز برای صعود به مرحله بعدی را از ذهن خود بیرون کنند و فقط به ارائه بازی همیشگی خود بپردازند.

وی ادامه داد: شانس تیم ملی ایران برای پیروزی مقابل صربستان به دلیل روحیه بالایی که برای صعود به مرحله بعدی دارند، بیشتر از حریف است و امید می رود عصر امروز / ‌جمعه / ‌‬ مردم ورزش دوست ایران این بار سرور و شادمانی صعود تیم ملی را جشن بگیرند.

کارگرپیشه گفت: تیم ملی والیبال ایران برای صعود به مرحله نهایی رقابت های لیگ ملت های والیبال نیاز به یک پیروزی و سه امتیاز کامل دارد تا در ۲ دیدار هفته پنجم با آرامش خاطر بیشتری به میدان برود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ ملت‌ها به مصاف صربستان می‌رود؛ تیمی که پیش از این ایگور کولاکوویچ روی نیمکتش می‌نشست.

تیم ملی والیبال صربستان در حال حاضر با ۱۱۰ امتیاز در رده دهم رده‌بندی فدراسیون جهانی و دو پله پایین‌تر از ایران قرار دارد؛ در پایان هفته چهارم لیگ ملت‌ها صربستان با پنج برد و ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی است و شانسی برای صعود به مرحله نهایی ندارد.

سعید معروف، میلاد عبادی پور و محمدرضا حضرت پور سه بازیکن ارومیه ای حاضر در هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال هستند.

۷۱۵۶/‌۳۰۷۲

نظر شما