شناسهٔ خبر: 33736396 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله:

انقلاب اسلامی ایران تا اهتزاز پرچم اسلام بر فراز کاخ‌های ظالمان ایستادگی خواهد کرد

کوثری گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشور است و این انقلاب تا اهتزاز پرچم اسلام بر فراز کاخ‌های ظالمان ایستادگی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار سرتیپ «محمد اسماعیل کوثری» امروز (پنج شنبه 6 تیر ) در اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش اموز استان مرکزی که در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را ضروری دانست و گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثار و از خود گذشتگی جانبازان و خانواده های آنها است.

 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله افزود: ملت ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و این آرامش و امنیت امروز ماه به برکت ایثار و از خود گذشتگی آن روز این دلیر مردان است.

 

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی یک هزار و ۲۰۰ شهید فرهنگی و دانش آموزی تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد:  این عزیزان به ما درس مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و ولایت مداری دادند و ما نیز باید همواره پیروز ولایت و بوده و در خط ولایت حرکت کنیم.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به وحدت و اتحاد مردم در دوران انقلاب اشاره کرد و بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با تشکیل حکومت اسلامی به دشمنان نشان داد می‌توان با اتکا به وحدت مردم، قدرت برتر بود و دست دشمنان و مستکبران را از آب و خاک و سرزمین خود کوتاه کرد.

 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشور است و این انقلاب تا اهتزاز پرچم اسلام بر فراز کاخ‌های ظالمان ایستادگی خواهد کرد و پرچم اسلام را به دست صاحب اصلیش خواهد رساند.

 

سردار کوثری به توطئه های همیشگی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان با شکل دهی القاعده و داعش وحدت مسلمانان را نشانه گرفته و کوشیدند جنگ نیابتی راه بیاندازند اما، بار دیگر به لطف خدا و با درایت و مدیریت رهبران دینی این نقشه شوم آنان نقش بر آب شد.

 

وی با تاکید بر اینکه شهدای ایران با تمام قوا در برابر دشمنان قسم خورده خود ایستادند، گفت: دشمنان باید بدانند که این تهدید ها و تحریم ها کار به جایی نمی برند و ملت ایران همواره آگاه و هوشیار و گوش به فرمان رهبر هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران جانانه در برابر دشمنان ایستادند و حتی یک وجب از خاک خود را در این جنگ نا برابر از دست ندادند، گفت: در 200 سال گذشته به علت بی‌کفایتی حکومت ها بسیاری از قسمت های ایران به بیگانگان واگذار شد ولی در دوران انقلاب رشادت و فداکاری ملت ایران سبب حفظ این آب و خاک شد.

 

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، از تمبر یادبود اجلاسیه 1200 شهید فرهنگی و دانش اموز استان مرکزی رونمایی شد.

نظر شما