پیمان سنندجی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار
خبرگزاری صدا وسیما، با اشاره به اینکه در روند نوسازی مینی بوسهای فرسوده در دو سال گذشته همه مینی بوسهای تهران با ون و تاکسی جایگزین شدند، گفت: با توجه به تامین مینی بوس، راه اندازی خطوط مینی بوسی شهر تهران در دستورکار قرار گرفت.
وی از شناسایی ۴۸ خط مینی بوس در شهر تهران خبر داد و افزود: ۱۱۷ دستگاه مینی بوس خریداری شده در چهار خط احیا شده بکارگیری شده اند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: سه خط راه اندازی شده درمیدان شهید کلاهدوز - بلوار هجرت، میدان رسالت - کوهک و پایانه مترو وردآورد - دانشگاه صنعتی شریف است.
سنندجی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید خریداری شده در خط یک و هفت سامانه اتوبوسهای تندرو بکارگیری شده اند، تصریح کرد: اتوبوسهای تندرو نقش بسیار پررنگی در جابجایی شهروندان دارند به گونهای که روزانه بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در خط هفت و ۲۵۰ هزار مسافر در خط یک جابه جا میشوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین به درخواست شهروندان مبنی بر فعال کردن سامانههای خنک کننده بی آر تیها پاسخ داد و گفت: همه اتوبوسهای دوکابین سامانه تندرو مجهز به کولر و سیستم خنک کننده هستند، اما ۷۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین در پایتخت کولر ندارند.
سنندجی اضافه کرد: همه اتوبوسها در ابتدای خط با کولر روشن حرکت میکنند، اما ممکن است در حین حرکت به دلیل فرسودگی و حجم فشار وارده کولر آنها خراب شود که در این موارد نیز نمیتوان در لحظه اتوبوس را از خط خارج کرد و باید تا پایان خط ادامه مسیر دهد و سپس از خط خارج شود.
وی از شناسایی ۴۸ خط مینی بوس در شهر تهران خبر داد و افزود: ۱۱۷ دستگاه مینی بوس خریداری شده در چهار خط احیا شده بکارگیری شده اند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: سه خط راه اندازی شده درمیدان شهید کلاهدوز - بلوار هجرت، میدان رسالت - کوهک و پایانه مترو وردآورد - دانشگاه صنعتی شریف است.
سنندجی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید خریداری شده در خط یک و هفت سامانه اتوبوسهای تندرو بکارگیری شده اند، تصریح کرد: اتوبوسهای تندرو نقش بسیار پررنگی در جابجایی شهروندان دارند به گونهای که روزانه بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در خط هفت و ۲۵۰ هزار مسافر در خط یک جابه جا میشوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین به درخواست شهروندان مبنی بر فعال کردن سامانههای خنک کننده بی آر تیها پاسخ داد و گفت: همه اتوبوسهای دوکابین سامانه تندرو مجهز به کولر و سیستم خنک کننده هستند، اما ۷۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین در پایتخت کولر ندارند.
سنندجی اضافه کرد: همه اتوبوسها در ابتدای خط با کولر روشن حرکت میکنند، اما ممکن است در حین حرکت به دلیل فرسودگی و حجم فشار وارده کولر آنها خراب شود که در این موارد نیز نمیتوان در لحظه اتوبوس را از خط خارج کرد و باید تا پایان خط ادامه مسیر دهد و سپس از خط خارج شود.
فردا، سرویس دهی اتوبوسرانی در مراسم تشییع شهدا؛
مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس فردا ۶ تیر از محل دانشگاه تهران تا پل حافظ برگزار میشود.
بر همین اساس، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ساعت ۸ صبح از مبادی مشروحه زیرآماده سرویس رسانی به شرکت کنندگان در مراسم خواهد بود.
میدان آزادی، سه را ه تهرانپارس، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان نبوت، میدان امامت، میدان راه آهن، نازی آباد، پایانه تجریش، فلکه دوم صادقیه، شهرک شهید باقری، پایانه آزادی، فلکه سوم دولت آباد، یافت آباد
بر همین اساس، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ساعت ۸ صبح از مبادی مشروحه زیرآماده سرویس رسانی به شرکت کنندگان در مراسم خواهد بود.
میدان آزادی، سه را ه تهرانپارس، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان نبوت، میدان امامت، میدان راه آهن، نازی آباد، پایانه تجریش، فلکه دوم صادقیه، شهرک شهید باقری، پایانه آزادی، فلکه سوم دولت آباد، یافت آباد
نظر شما