شناسهٔ خبر: 3368576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

قیمت تمام شده حج تمتع و زمان نام نویسی اعلام شد، کاهش ۵ درصدی

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی قیمت حج تمتع امسال نه تنها افزایش قیمتی نداشتیم بلکه با ۵ درصد کاهش قیمت نیز رو به رو هستیم.

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان حج و زیارت قیمت تمام شده حج تمتع در سال آینده را 10 میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرد.

سعید اوحدی

"سعید اوحدی " در حاشیه مراسم ادای احترام به امام راحل، در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با وجود این که نام نویسی حج تمتع امسال از 17 ربیع الاول آغاز و اولویت ها تا 20 اسفندماه  سال 84 فراخوان شده است و در کاروان ها نیز نام نویسی می شود،  اما در صورت وجود جای خالی اولویت های بعدی نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی قیمت حج تمتع امسال نه تنها افزایش قیمتی نداشتیم بلکه با 5 درصد کاهش قیمت نیز رو به رو هستیم .

اوحدی با اشاره به نوسان قیمت ارز گفت : با مساعدت بانک مرکزی قیمت تمام شده ارز در حج تمتع سال آینده مانند 93 محاسبه خواهد شد و بالاترین قیمت حج تمتع 10 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به مذاکرات با وزیر حج عربستان، خدمات ارائه شده در حج سال آینده در مقایسه با پارسال بهتر خواهد بود و کیفیت بالاتری  خواهد داشت. 

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: در حوزه عمره مفرده مرحله دوم نام نویسی از جمعه این هفته  آغاز خواهد شد و قیمت تمام شده آن نیز هفته آینده اعلام می شود، ولی افزایش قیمت نخواهیم داشت. 

اوحدی با تاکید بر این که در ماه های رجب و شعبان افزایش قیمت نداریم، گفت : مردم برای نام نویسی، فقط در "پایگاه اطلاع رسانی فاخر"  اقدام کنند و اولویت ها تا 450 اعلام شده است .

وی گفت : در عمره مفرده فقط در ایام نوروز دو میلیون ریال افزایش قیمت خواهیم داشت.

نظر شما