شناسهٔ خبر: 33639674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاراته وان مونترال؛

ایران در انتظار ۳ مدال برنز

سه نماینده کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ مونترال عصر امروز برای کسب مدال برنز روی تاتامی می‌روند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کاراته؛ سومین مرحله لیگ جهانی سری آ کاراته از ۳۱ خرداد در مونترال کانادا آغاز شده است.

حمیده عباسعلی، هامون درفشی پور، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، هادی عرب و سعید احمدی ملی پوشان ایرانی حاضر در این مسابقات هستند.

سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم ابتدا حریفی از پرو را پنج بر صفر شکست داد، سپس چهار بر صفر از سد نماینده کره جنوبی گذشت و در ادامه موفق شد کاراته کای اوکراینی را سه بر صفر از پیش رو بردارد و گام به دور نیمه نهایی بگذارد.

وی در این مرحله به مصاف «آلپ ارسلان یامان اوغلو» از ترکیه رفت و یک بر صفر نتیجه را به این حریف واگذار کرد تا امروز برای کسب مدال برنز به مصاف «زونیمیر زیوکویچ» از کرواسی برود.

هادی عرب دیگر نماینده ایران در این وزن بود که در اولین مبارزه مقابل «جاناتان هورنه» آلمانی پس از تساوی بدون امتیاز در وقت قانونی مبارزه در هانتی (رای داوران) شکست خورد و از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری در ۲ بازی نخست خود با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل حریفانی از چین تایپه و جامائیکا پیروز شد و در سومین مبارزه حریفی از ترکیه را چهار بر صفر شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

وی در این مرحله یک بر صفر نتیجه را به نماینده ترکیه واگذار کرد تا امروز برای کسب مدال برنز به مصاف «لورنزو پیترومارچی» از ایتالیا برود.

در همین وزن سعید احمدی در مبارزه اول چهار بر صفر مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، هامون درفشی پور در اولین مبارزه هفت بر یک نماینده تایلند را از پیش رو برداشت، اما در دومین مسابقه ۶ بر صفر نتیجه را به کاراته کایی از دومینکن واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

در وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی ابتدا مقابل حریفی از کرواسی پس از تساوی بدون امتیاز در هانتی (رای داوران) برنده شد، سپس کاراته کای اوکراینی را سه بر صفر شکست داد و در سومین دیدار مقابل نماینده مکزیک چهار بر سه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله ۲ بر صفر از حریف ایتالیایی شکست خورد و به دیدار رده بندی رسید. عباسعلی عصر امروز برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده جامائیکا می‌رود.

نظر شما