شناسهٔ خبر: 33636883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کارکنان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح خانه دار می‌شوند

وزیر دفاع گفت: در نیرو‌های مسلح طرح گسترده‌تری در قالب طرح حکمت وجود دارد که بر اساس آن کارکنان با ۱۵ سال خدمت صاحب خانه شوند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم امضا تفاهم همکاری ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های اظهار داشت: ما در این توافق نامه کارگروه مشترکی را میان دو وزات خانه پیش بینی کردیم تا نیازمندی‌ها را برسی کنند، اگر بتوانیم از امکانات و مقدورات دو وزارت خانه استفاده کنیم می‌توانیم بخش اعظمی از نیاز در این بخش را تأمین کنیم.

وی افزود: تامین مسکن نیرو‌های مسلح یک کار جاری است و این ۱۰۰ هزار واحد به اقدامات مسکن سازی نیرو‌های مسلح اضافه می‌شود، قرار است این ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را در ظرف ۳ سال باقی مانده دولت انجام دهیم، اراده جدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و وزارت راه و شهرسازی و بانک‌ها برای تحقق این تفاهم نامه وجود دارد.

وزیر دفاع گفت: در نیرو‌های مسلح طرح گسترده تری در قالب طرح حکمت وجود دارد که بر اساس آن کارکنان با ۱۵ سال خدمت صاحب خانه شوند. البته عقب ماندگی‌های وجود دارد که باید جبران شود.

وی افزود: نیرو‌های مسلح زحمت کش‌ترین قشر جامعه هستند که بخشی از مهمترین کار‌ها یعنی تامین مرز‌ها و حراست از مرز‌ها در صعب العبور‌ترین مناطق را برعهده دارند و گا‌ها چندین ماه در مرز‌ها باقی می‌مانند و وزارت دفاع هم وظیفه دارد بخشی از نیاز‌های آن‌ها را تامین کنند

امیر حاتمی تأکید کرد: البته بخش اعظمی از منابع مالی را خود نیرو‌ها تامین می‌کنند و اگر نگاه واقع بینانه‌ای به خطراتی که متوجه نیرو‌های مسلح است بشود همه از این اقدام خوشحال می‌شوند.

نظر شما