شناسهٔ خبر: 33628294 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آغاز افت فشار آب در تهران با هدف صرفه‌جویی در مصرف

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأکید بر اینکه برای صرفه‌جویی مصرف آب در شهر تهران افت فشار را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: بیشترین مصرف آب مربوط به کولرهای آبی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از فارس، محمدرضا احمدنسب با اشاره به اینکه روند مصرف آب در شهر تهران صعودی است و مردم در مصرف آب دقت کنند، گفت: باید تلاش کنیم با همراهی مردم، آب موجود در سدها را به گونه‌ای مصرف کنیم که اوج گرما را بدون مشکل پشت‌سر بگذاریم.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید صرفه‌جویی در مصرف آب را جدی بگیرند، اظهار داشت: این گونه نباید تصور شود که چون بارش‌های خوبی داشتیم صرفه‌جویی آب فراموش شود.

احمدنسب با اشاره به اینکه در 31 خرداد ماه پارسال مصرف و تولید آب 38 مترمکعب بر ثانیه بود و در مدت مشابه امسال به 40/2 مترمکعب رسیده است، افزود: این رشد 2 مترمکعبی نشان می‌دهد مصرف آب در شهر تهران نسبت به پارسال روند صعودی داشته است.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: بیشترین مصرف آب در روزهای گرم مربوط به کولرهای آبی است، بنابراین مردم کولرهای آبی خود را استانداردسازی کنند.

وی با اشاره به اینکه برای مدیریت مصرف آب به افت فشار در برخی مناطق اقدام کرده‌ایم، اظهار داشت: برای صرفه‌جویی در مصرف آب بهترین اقدام تنظیم کولرهای آبی است؛ چرا که این کولرها بیشترین مصرف آب را به خود اختصاص داده‌اند.




نظر شما