شناسهٔ خبر: 33627241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی فرانسه: هدف اصلی فرانسه قهرمانی لیگ ملت‌های جهان نیست

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: هدف اصلی فرانسه قهرمانی در لیگ والیبال ملت‌های جهان نبوده و این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته با تفاوت‌هایی همراه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لوران تیلیه در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ملی فرانسه و پرتغال اظهار کرد: به دلیل اینکه در رقابت‌های امسال دو دوره مسابقه مقدماتی المپیک و قهرمانی اروپا را نیز در پیش داریم، تنها هدف اصلی ما درخشش در لیگ ملت‌های جهان نخواهد بود.

وی افزود: با وجود قرار گیری در رقابت‌های سخت مجبور به جوان گرایی و استراحت دادن به برخی از بازیکنان خود نیز شدیم اما تمام تلاش خود را برای موفقیت در لیگ ملت‌های جهان به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه در خصوص دیدار امروز تیمش در مقابل پرتغال گفت: در این دیدار پرتغالی‌ها بسیار خوب عمل کردند اما با خوش شانسی و بهره گیری از تجربه بازیکنان امتیازات لازم این دیدار را به دست آوردیم.

تیلیه با بیان اینکه برای موفق شدن باید راه‌های پیروز شدن را پیدا کرد، افزود: بازی فردا در مقابل ایران بازی بسیار سختی خواهد بود و در تلاش  هستیم تا بازی خوب و کم اشتباهی را در مقابل تیم میزبان این هفته از مسابقات به نمایش بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی فرانسه نیز در جریان نشست خبری اظهار کرد: مقابل پرتغال بازی متفاوتی را نسبت به استرالیا به نمایش گذاشتیم و این دیدار امتحان خوبی برای بسیاری از بازیکنان جوان فرانسه بود.

تونیوتی ادامه داد: در دیدار مقابل پرتغال در دقایقی از بازی بسیار خوب ظاهر شدیم اما اشتباهاتی را نیز داشتیم که ممکن بود به قیمت از دست دادن امتیازات لازم این مسابقه تمام شود.

وی با بیان اینکه به دلیل جو متفاوت ورزشگاه و بازیکنان با استعداد ایرانی فردا دیدار بسیار سختی را مقابل ایران خواهیم داشت، اضافه کرد: دیدار در مقابل ایران قابل قیاس با بازی‌های گذشته نیست و در یک شرایط متفاوت برای دستیابی به عملکرد مطلوب در تلاش خواهیم بود.

انتهای پیام/3463/413

نظر شما