شناسهٔ خبر: 3360842 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

صهیونیست ها با دقت و اضطراب، پای سخنرانی نصرالله نشستند/ واکنش ها

شبکه المنار در گزارشی از جشن طرفداران حزب الله در جنوب بیروت و سخنرانی سید حسن نصر الله گفت، کارشناسان جنگ روانی معتقدند رژیم صهیونیستی علاوه بر شکست اطلاعاتی و نظامی، از نظر روانی نیز وضعیت بدی را تحمل می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با دشمن صهیونیست اتمام حجت کرد که از این به بعد مسئول ترور هر یک از افراد حزب الله را این رژیم می داند و قاطعانه به آن پاسخ می دهد، اتمام حجتی که لرزه بر اندام مقامات رژیم صهیونیستی انداخته است.   


شبکه  المنار در گزارشی از جشن طرفداران حزب الله در جنوب بیروت و سخنرانی سید حسن نصر الله گفت کارشناسان جنگ روانی معتقدند رژیم صهیونیستی علاوه بر شکست اطلاعاتی و نظامی به شدت دچار شکست روانی شده است. این در حالی است که سخن از شکست نظامی و روانی دشمن صهیونیست، فقط سخن دوستان نیست بلکه دشمنان نیز چنین سخنی دارند.

در جشن پیروزی حزب الله علاوه بر مردم لبنان، شماری از مردم و مقامات سوریه نیز حضور داشتند. مروان فارس عضو فراکسیون حزب ملی اجتماعی پارلمان سوریه که در این جشن شرکت کرده بود گفت شکست این بار رژیم صهیونیستی، بسیار سنگین بود، شکستی که این رژیم  به آن عادت نداشت.

فادی الاعور عضو جریان تغییر و اصلاح پارلمان لبنان گفت رژؤیم صهیونیستی باید بداند که جنگ همچنان ادامه دارد و حزب الله در نبرد، همه قواعد عادی را در هم شکست.

 

در همین حال رسانه های رژیم صهیونیستی، سخنرانی سید حسن نصرالله را با دقت دنبال کردند و برخی از آنها سخنان وی را به طور کامل پخش کردند. این در حالی بود که سخنرانی سید حسن نصرالله با روز "سبت" یا شنبه همزمان شد که یهودیان آنرا تعطیل می کنند و در آن کاری انجام نمی دهند.

شبکه های مختلف این رژیم با آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله ، با دقت فراوان آنرا پیگیری می کردند و با وحشت، تهدیدات آنرا پوشش می دادند. این رسانه ها به ویژه روی این تهدید دبیر کل حزب الله تاکید کردند که از این به بعد، رژیم صهیونیستی مسئول هر گونه حمله به افراد حزب الله یا ترور آنان است و حزب الله به آن پاسخ قاطع خواهد داد.

عمیر نیر کارشناس این رژیم در امور حزب الله گفت سید حسن نصرالله به گروهی که حمله مزارع شبعا را انجام دادند بسیار افتخار می کند و با این حال به گونه ای سخن گفت که از تمایل او برای گشودن جبهه جدیدی در بلندیهای اشغالی جولان حکایت داشت و این باعث نگرانی این رژیم است. وی افزود حزب الله سال گذشته در برابر گروههای تکفیری به گونه ای رفتار کرد که به معنای حمایت کامل از لبنان بود.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کردند این رژیم جرات نکرد عملیات برضد نیروهای حزب الله را بر عهده گیرد اما حزب الله بلافاصله عملیات مزارع شبعا را با افتخار بر عهده گرفت و این نشان از قدرت حزب الله دارد.

شبکه ده رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد سید حسن نصرالله، این رژیم را غده سرطانی دانست که باید از بین برود.

در عین حال آنچه رسانه های اصهیونیستی از آن ابراز نگرانی می کردند درمورد شمار کشته های این رژِیم در برابر شهدای حزب الله بود زیرا سید حسن نصرالله در سخنان خود گفت در حال بررسی این موضوع است که چگونه باید درمورد شمار کشته شدگان رژیم صهیونیستی برخورد کرد زیرا مقامات این رژیم شمار کشته شدگان را در مزارع شبعا کم اعلام کردند و در عین حال نگران این هستند که حزب الله در چه عملیات دیگری باز هم از نظامیان این رژیم به هلاکت برساند تا با شمار شهدای حزب الله برابر شود.

 

دانلود

نظر شما