شناسهٔ خبر: 33606779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ایران صفر - پرتغال یک؛ شوک به شاگردان کولاکوویچ

ست نخست دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و پرتغال به سود شاگردان کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف پرتغال رفت.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، علی شفیعی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود پرتغال

تیم ملی ایران با حمایت پرشور تماشاگران بازی را بهتر آغاز کرد. دفاع علی اصغر مجرد امتیاز بازی را ۸ بر ۵ به سود ایران کرد تا هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول بروند. برای وقت استراحت فنی دوم شرایط تغییر کرد و پرتغالی‌ها با دفاع‌های خوب و با استفاده از حملات ناقص تیم ایران نتیجه بازی را ۱۶ بر ۱۵ به سود خود کنند. پرتغالی‌ها برخلاف انتظار عملکرد خوبی داشتند و نتیجه بازی ۲۲ بر ۲۰ به سود آن‌ها شد تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کند. بلافاصله بعد از این وقت استراحت بازی در امتیاز ۲۲ به تساوی رسید. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود پرتغال خاتمه پیدا کرد.

۱۶ تیم حاضر در لیگ ملت‌های والیبال به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌روند و در پایان مرحله مقدماتی، پنج تیم برتر به همراه آمریکا (میزبان مرحله نهایی) راهی دور بعد می‌شوند.

برنامه بازی‌های ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:

شنبه اول تیر ۱۳۹۸

ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰

یکشنبه دوم تیر ۱۳۹۸
ایران - فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰

نظر شما