شناسهٔ خبر: 33593680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان و آذربایجان غربی

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان و آذربایجان غربی به منظور فعالیت‌های بیشتر و همکاری متقابل منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین سازمان‌های همیاری شهردار‌ی‌های استان زنجان و استان آذربایجان غربی با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان منعقد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: سازمان‌های همیاری شهرداری‌های استان زنجان و استان آذربایجان غربی به لحاظ داشتن مشترکات سازمانی از جمله زمینه‌های فعالیت اقتصادی، فنی، عمرانی و گردشگری و همچنین نزدیکی دو استان از نظر فرهنگی و اجتماعی به یکدیگر زمینه‌ساز همکاری‌های پیش رو شده است.
سعید امیدی با بیان اینکه طی این تفاهم‌نامه تبادل تجربیات و پیشنهادات کارشناسی و تخصصی مابین مدیران و کارشناسان دو مجموعه در راستای افزایش بهره‌وری و ارتقای عملکرد سازمانی به انجام خواهد رسید، تصریح کرد: مطالعه، شناسایی و تعریف فعالیت‌های مشترک با هدف درآمدزایی در حوزه‌های تخصصی آموزشی، اقتصادی، گردشگری و عمرانی از دیگر موارد همکاری است.

وی تصریح کرد: همچنین همکاری در حوزه‌های بازرگانی، تجاری، صنعتی و تولیدی مشترک، صادرات محصولات تولیدی دو استان و همکاری درباره تامین مصالح، تجهیزات و اقلام مورد نیاز شهرداری‌های دو استان متناسب با مزیت‌ها و ظرفیت‌های طرفین خواهد بود.

امیدی با بیان اینکه ایجاد زمینه و بستر مناسب برای تبادل نظر و انتقال تجربیات موفق عملیاتی و نیز  فعالیت‌های مشترک گردشگری و صنایع دستی از جمله اعزام تورهای مسافرتی متناسب با مناطق گردشگری، تفریحی و توریستی طرفین از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است، گفت: همچنین معرفی و عرضه متقابل صنایع دستی و اقلام هنری بومی از موضوعات مهم همکاری سازمان‌های همیاری شهرداری‌های استان زنجان و استان آذربایجان غربی در قالب تفاهم‌نامه همکاری است.

انتهای پیام/73005/ق20

نظر شما