شناسهٔ خبر: 3356172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قنادباشی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

سخنان دبیر کل حزب الله لبنان اتمام حجت جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی است

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: سخنان روز گذشته دبیر کل حزب الله لبنان اتمام حجت جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

جعفر قنادباشی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی «خبرگزاری دانشجو»، در مورد پاسخ حزب الله به حمله رژیم صهیونیستی که منجر به کشته شدن تعدادی از فرماندهان حزب الله و ایران شده بود گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا بتواند فضای داخلی خود را تغییر دهد و درصدد عملیاتی بود که بتواند پیروزی به دست آورده و از آن به عنوان موفقیت یاد کند چرا که در 14 سال گذشته همواره در جنگ با حزب الله شکست خورده است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی با مشکلات بسیاری روبرو بوده و نتانیاهو علاقه مند است تا در انتخابات اسفند ماه پیروز شود و به دنبال کسب محبوبیت در میان رژیم صهیونیستی است تا بتواند این فضا را به نفع خود تغییر دهد اما با حمله به منطقه قنیطره و پاسخ حزب الله به این رژیم جعلی مجدد سیاست های وی با شکست مواجه شد.

 

این کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: در این پیروزی که حزب الله لبنان به دست آورد حماس و دیگر گروه های جهاد اسلامی به حزب الله لبنان تبریک گفته اند و این شکست بزرگی برای اسرائیل قلمداد می شود چرا که سران این رژیم همواره در طول سال ها سعی کردند در میان گروه های اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

 

قنادباشی به سخنان دیروز دبیر کل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله اشاره کرد و افزود: در واقع سخنان دیروز سیدحسن نصرالله پاسخ محکمی به اقدامات رژیم صهیونیستی و همچنین گروه های تروریستی از جمله داعش بود تا آنها متوجه شوند نمی توانند با اقدامات تروریستی خود به خاک کشورهای همسایه نفوذ کنند.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی با حمله اخیر حزب الله لبنان بار دیگر شکست خورد و در میان افکار عمومی مردم خود منزوی تر شد.

 

این کارشناس مسائل بین الملل خاطر نشان کرد: سخنان دبیر کل حزب الله لبنان می تواند موجب وحدت و همبستگی گروه های اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی باشد و اهداف آنها را خنثی کند.

نظر شما