شناسهٔ خبر: 33502373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

کی‌روش: راه‌های نفوذ آرژانتین را بستیم/ بهترین بازیکن زمین، تیم من بود

سرمربی کلمبیا به معنای واقعی از تیمش راضی است.

صاحب‌خبر -

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از پیروزی 2 بر صفر  مردانش مقابل آرژانتین در شب دوم بازی‌های کوپاآمریکا به تمجید از تیم پرداخت.

کی‌روش در پایان مسابقه اظهار داشت: در طول 90 دقیقه مسابقه و در لحظاتی که آرژانتین بر بازی سوار بود، ما توانستیم برنامه تاکتیکی خودمان را حفظ کنیم و با پاس‌هایمان مانع از هم گسستن تیم شویم. کلمبیا در اجرای این برنامه، همیشه بسیار آماده، سریع و قوی بوده است. ما راه‌های نفوذ آرژانتین به سمت دروازه‌مان را بستیم. تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شخصیت خودش را نشان داد. بازیکنان من در تمام طول مسابقه نظم تاکتیکی و انسجام‌شان را حفظ کردند. ما راهی برای داشتن 2، 3  بازیکن در اطراف توپ پیدا کردیم که این شیوه برای رویارویی با یک تیم بسیار خوب و پرمهره مانند آرژانتین به ما کمک فراوانی کرد.

کی‌روش افزود: با داشتن یک رویکرد مثبت همیشه شما همیشه به دنبال کسب پیروزی خواهید بود و همه چیز برای ما خوب پیش رفت. داستان بازی بعد قطعاً متفاوت خواهد بود اما باید انسجام‌مان و روحیه کار گروهی را حفظ کنیم. مهم‌ترین نکته در این بازی کار گروهی تیم ما بود. همواره با نظم و با تمرکزی بالا بازی کردیم. بازیکنانی در حد و اندازه لیونل مسی، خامس رودریگس و فالکائو به شما مهلت فکر کردن نمی‌دهند. تیم ما به سطح بالایی از تمرکز و نظم رسیده است. همه بازیکنان بهترین بازی‌ را انجام دادند. همیشه دوست داشته‌ام یک ستاره را برجسته کنم؛ یک بازیکن که خیلی خوب بازی می‌کند و امشب بهترین بازیکن ما نامش تیم بود./ وبسایت نود

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:

نظر شما