شناسهٔ خبر: 33487083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

وزیر ارتباطات:

وزارت راه به مسافربری شدن فرودگاه پیام نگاه مثبتی دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای مسافربری شدن فرودگاه بین المللی پیام در حال انجام است، گفت: وزیر راه به این مهم نگاه مثبتی دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمد جواد آذری جهرمی بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی پیام در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای فشار‌هایی که دشمن در عرصه اقتصاد فضای مجازی که ممکن است به ما وارد کند، شده است، اظهار کرد: بودجه‌های خوبی با تلاش مدیران استانی برای توسعه راه‌های البرز تخصیص‌یافته است.

وی بابیان اینکه چهار پروژه کلیدی در حوزه اقتصادی در دستور کار قرارگرفته است، افزود: پروژه فرودگاه بین المللی پیام بزرگ‌ترین پروژه اقتصاد مقاومتی استان البرز است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه البرز در حوزه کشاورزی رشد چشم‌گیری داشته است، ادامه داد: برخی از محصولات کشاورزی برای استان ماندگار نیستند، اما پروژه‌های همچون فرودگاه بین المللی پیام ماندگاری دارند.

آذری جهرمی با تأکید بر اینکه در حوزه گردشگری نیازمند تقویت اقدامات هستیم، گفت: باید جذب سرمایه‌گذار در دستور کار حوزه گردشگری قرار گیرد.

وی بابیان این مطلب که طی پنج ماه کار جهادی زیرساخت‌های فرودگاه پیام آماده شد، عنوان کرد: باند فرود این فرودگاه در هفت کیلومتری فرودگاه فتح قرارگرفته که ضریب اشتباه خلبانان را افزایش می‌دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه این معضل و مسئله بزرگ و پیچیده‌ای نیست، اظهار کرد: باید با بررسی مشکلات و رعایت نکات ایمنی و نصب هشدار از این مشکلات بکاهیم و شرایط را برای مسافربری شدن فرودگاه فراهم‌سازیم.

آذری جهرمی بابیان اینکه فرودگاه پیام از مهرآباد بزرگ‌تر است، گفت: پیام جزو بهترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌آید.

وی با اشاره به این مطلب که ۶۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های این مجموعه هزینه شده است، ادامه داد: امیدواریم ارائه خدمات به مردم تقویت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه پرواز‌هایی در فرودگاه پیام انجام شد، اما پس از سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در فرودگاه فتح پرواز مسافربری کیش در فرودگاه پیام کنسل شد، افزود: وزیر راه نگاه مثبتی به پروژه مسافربری شدن فرودگاه پیام دارد.

آذری جهرمی با اعلام این خبر که اقدامات لازم در حال انجام است، افزود: بار دیگر فرودگاه پیام باید به عرصه عملیاتی برسد.

وی بابیان این مطلب که اگر قیمت سوخت منطقی باشد ظرفیت باری تقویت خواهد شد، عنوان کرد: منطقه ویژه پیام و شرکت‌های مربوطه‌اش عملکرد موفقی داشته‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان عنوان کرد: منطقه فرودگاه پیام درگذشته بیابان بود، اما امروز آباد شده است.

نظر شما