شناسهٔ خبر: 3346582 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزير ارتباطات: حل مشکلات مردم اولويت دولت لست

صاحب‌خبر - بوشهر / واحد مرکزی خبر / اجتماعی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : دولت به عنوان نمایندگان همه مسئولان تلاش می‌کند حل مشکلات مردم در اولویت ‏باشد.
واعظی در جلسه شورای اداری ‏استان بوشهر با اشاره به سیاست‌های کلان کشور در حوزه اقتصاد افزود: مسئله اقتصاد یکی از مسائل ‏مهم دولت است که باید ساماندهی شود و حل مشکلات اشتغال، بهبود معیشت، رونق ‏اقتصادی و خروج از رکود از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به کاهش تورم در کشور افزود تورم در کشور با تلاش‌های انجام شده اکنون به کمتر از 18 درصد رسیده که سبب ‏کنترل شیب گرانی شده است.
وی با بیان اینکه کاهش قیمت نفت گفت: سیاست دولت این است که بسترهای لازم را با سیاست‌گذاری ایجاد کند تا ‏مشکلات کاهش یابد.
واعظی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم و ‏تاثیرگذاری است گفت: بوشهر استان مهمی در حوزه‌های انرژی گاز، نفت، صنعت، ‏کشاورزی و دامداری و گردشگری برای دولت است.
وی افزود :‌ در نشستی استاندار بوشهر 55 ‏مورد درخواست توسعه زیرساخت‌ها داشت که اکنون 12 مورد آن انجام نشده که در ‏هماهنگی انجام شده به‌زودی اجرایی می‌شود.
واعظی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها به مناطق دوردست و روستایی و کمتر توسعه یافته ‏است، گفت: در استان بوشهر 211 روستا تا اوائل سال آینده به اینترنت پرسرعت متصل ‏می‌شوند.
وی، با بیان اینکه استان بوشهر در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در ‏اولویت قرار دارد گفت: از 10 شهرستان استان بوشهر 8 شهرستان آن به نسل سوم و چهارم ‏تلفن همراه در آینده نزدیک مجهز می‌شوند.
وی با تاکید بر حضور پرشور در مراسم‌ایام الله دهه فجر گفت: حضور پرشکوه در مراسم ایام‌الله دهه فجر ‏که اوج آن درراهپیمایی 22 بهمن پدیدار می‌شود اثرات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد
0002

نظر شما