شناسهٔ خبر: 3346359 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارالمپیک ۲۰۱۴

مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارالمپیک ۲۰۱۴ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین روحانی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارالمپیک 2014  با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین روحانی آغاز شد.

رئیس جمهور در بخشی از سخنانش تصریح کرد: همه ما باید احساس کنیم که در تمام عرصه ها در کنار مردم ایران، منافع ایران و عظمت کشورمان قرار داریم.

وی افزود: من خوشحالم که در دولت یازدهم و در مدتی که به یک سال و نیم نرسیده ایم ما از آغاز بخت و اقبال با ما بوده است. آن روزی که مردم برای پیروزی سیاسی انتخابات در سراسر کشور شادمانی می کردند و در حال جشن و سورو بودند، سرود ورزشکاران ما در مسابقات جهانی فوتبال بر خوشحالی و سرور ملت ما افزود و شادی مضاعفی را بوجود آورد و بعد از آن هر روز ما شاهد پیروزی های ورزشکاران عزیزمان در صحنه های مختلف بودیم.

روحانی افزود: همه مردم آن پیروزی های قهرمانانه فوتبالیست های ما، والیبالیست های ما و سایر رشته ما را به یاد دارند. میلیون ها و شاید میلیاردها انسان بازی ما در برابر آرژانتین را تماشا کردند و تحسین کردند. بازی خوب ولو اینکه پیروزی در کار نباشد، خوب است. ورزشکاران ما در همه صحنه های ورزش در کنار بازی هنرمندانه و تکنیکی خود همواره ادب و اخلاق و ویژگی های اسلامی و ایرانی را حفظ می کنند.

رئیس جمهور افزود: همواره سه نام ایران، اسلام و امام علی در کنار قهرمانی های ورزشکاران جاودان است.

روحانی اضافه کرد: این دولت ضمن حمایت از ورزش قهرمانی، ورزش همگانی را به عنوان اولویت خود می داند و باید ورزش قهرمانی از دامن ورزش همگانی در واقع برون آورده شود.

نظر شما