شناسهٔ خبر: 33433326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان بوشهر؛

افزایش 50 هزار مترمکعبی تولید آب از آبشیرین‌کن‌ها

استاندار بوشهر گفت: با اجرای دو طرح آب‌شرین‌کن در استان بوشهر 50هزار متر مکعب به ظرفیت تولید آب استان افزوده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، استاندار بوشهر در بررسی روند اجرایی طرح آب‌شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در اجرای این طرح گفت: تسریع در روند اجرای این طرح مورد تاکید است چون بهره‌بردای از آن بخش عمده‌ای از مشکلات آب آشامیدنی استان بوشهر را برطرف می‌کند.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذار این طرح افزود: تلاش می‌کنیم بخشی از پیش پرداخت خرید تضمینی آب تامین و به سرمایه‎گذار پرداخت شود.

گراوند با اشاره به طرح ساخت آب‌شیرین‌کن 17هزار متر مکعبی برازجان گفت: این طرح در کنار آب شیرین کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر قرار دارد که برای توسعه زیر‌ساخت‌های برق‌رسانی و تامین امنیت آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با اجرای دو طرح آب‌شیرین‌کن در شهرک صنعتی دریایی بوشهر، روزانه بیش از 50 هراز متر مکعب آب به ظرفیت منابع آبی استان بوشهر افزوده می‌شود.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم گفت: زمین اجرای طرح آب‌شیرین‌کن 35هزار متر مکعبی بوشهر تحویل سرمایه‌گذار شده و پیش‌بینی می‌شود این طرح طبق برنامه زمان‌بندی در مدت 18 ماه اجرا و وارد مدار تولید شود.

عبدالحمید حمزه پور افزود: طرح آب‌شیرین‌کن 35هزار متر مکعبی بوشهر با سرمایه‌گذاری بالغ بر 140 میلیارد تومان اجرایی می‌شود و با تکمیل آن بخش عمده مشکلات آب بوشهر برطرف می‌شود.

نظر شما