شناسهٔ خبر: 3342759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده اردبیل در گفت و گو با ایلنا:

نامه 170نماینده پول گرفته از رحیمی پاره نشده است

نماینده اردبیل خبر پاره کردن نامه انتشار لیست 170نماینده پول گرفته از رحیمی را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی انتشار خبر پاره کردن نامه درخواست افشای 170نماینده پول گرفته از محمد رضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد برای انتخابات را دقیق ندانست و تکذیب کرد.

کمال الدین پیر موذن به خبرنگار ایلنا گفت: به دلیل اشتباه نسبتا فاحشی که در متن نامه به دلیل عدم دقت در تنظیم آن صورت گرفته بود تنها اقدام به تجدید متن آن کردیم و به اتفاق جمعی از نمایندگان تا افشای نام نمایندگان پول گرفته از رحیمی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: افکار عمومی به این موضوع حساس است و این حق مردم است که بدانند چه کسانی از این منبع برای ورود به مجلس هزینه کرده‌اند، لذا موضوع را به جد از طریق قوای مقننه و قضاییه پیگیری خواهیم کرد.

پیرموذن، برخی از حرف‌های گفته شده ازسوی عده‌ای از اعضای کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس نسبت به دکتر عارف، دروغ و بهتان عنوان کرد و  گفت: عده‌ای به جهت پیش بینی که از اقبال عمومی در مجلس آینده به دکتر عارف و همفکرانش دارند به دروغ گویی و غوغاسالاری درباره  وی روی آورده‌اند.

وی از این جمع به شدت انتقاد کرد و گفت: چند نفر خود حق پندار مجلس نهمی، با دروغ و غوغاسلاری سعی در تخریب چهره خدوم و ارزشمند دکتر عارف دارند که این نقشه با دفاع محکم دکتر عارف از کیان و منافع ملی نقش بر آب است.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم با اشاره به دیدار دکتر عارف با معاون مجلس آلمان تصریح کرد: این دیدار به دعوت نایب رئیس مجلس آلمان صورت گرفته و وی نیز در جریان این دیدار در مقابل اتهامات حقوق بشری ایشان عنوان داشته‌اند که ندادن سوخت به هواپیماهای مسافربری با کدام معیار حقوق بشری جهان سازگار است.

نظر شما