شناسهٔ خبر: 33403552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در نمايشگاه گل و گياه امسال صورت مي‌گيرد؛

رونمايي از اپليکيشن‌هاي موبايلي خريد و ارسال گل و گياه

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا-سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري مشهد از رونمايي اپليکيشن‌هاي موبايلي، براي خريد و ارسال گل و گياه در نمايشگاه امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا از مشهد، مهدي يعقوبي، سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري مشهد اظهار داشت: در نمايشگاه امسال گل و گياه براي نخستين بار، بخشي براي اجراي طرح‌هاي خشک منظر (زيرو سکيپ)، آشنايي با گونه‌هاي کم نياز قابل استفاده در فضاي سبز شهري پيش‌بيني شده است.
سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري مشهد بيان کرد: در نمايشگاه امسال ترويج و توسعه بام‌ها و بالکن‌هاي سبز، شيوه‌هاي اجراي باغ بام‌ها و اجراي تراس سبز و کاربرد گياهان در نماي ساختمان نيز به نمايش گذاشته شده است.
يعقوبي خاطرنشان کرد: ترويج فرهنگ خريد گل و گياه و آشنايي با نحوه نگهداري گل‌ها در منازل با اجراي گلخانه‌هاي خانگي پرتابل، تراريوم، فضاي سبز مينياتوري و فضاهاي سبز معلق از ديگر اهداف و برنامه هاي پيش‌بيني شده است.
وي افزود: از ديگر برنامه‌هاي امسال استفاده از توپياري‌هاي متنوع سبز که همان هنر آرايش گياه به اشکال مختلف با هرس کردن گياه يا ايجاد شکل با گياهان به صورت تزئيني است، مي‌باشد.
سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري مشهد اظهار داشت: اپليکيشن‌هاي موبايلي، براي خريد و ارسال گل و گياه در نمايشگاه امسال رونمايي مي‌شود و در کنار همه اينها همايش "پساب فضاي سبز و تصفيه خانه" نيز در از جمله رويدادهاي جانبي متنوع نمايشگاه است.

نظر شما