شناسهٔ خبر: 33359534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از 28 تا 31 خرداد

اصفهان، میزبان یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری صنایع دستی

از 28 تا 31 خرداد، اصفهان میزبان یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری صنایع دستی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی استان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 28 تا 31 خرداد در اصفهان برگزار می شود گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت ها ی بخش خصوصی ، دولتی و جاذبه های گردشگری ۳۱ استان کشور است.
علی یار محمدیان با بیان اینکه در این نمایشگاه 300 مشارکت کننده در 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی محصولات خود را عرضه می کنند افزود: حضور فعال شرکت های حمل ونقل هوایی و دریایی، هتل ها، اقامتگاههای بوم گردی، مراکز علمی استارتاپ، NGO در این نمایشگاه باعث رونق گردشگری می شود.
وی با بیان ظرفیتهای بالای استان اصفهان در زمینه تولید صنایع دستی گفت: برای اولین بار نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در کنارهم برپا شده که در این‌نمایشگاه نگاه ویژه ای به صنایع دستی این استان شده است.
یارمحمدیان با اشاره به اینکه استان اصفهان در سال ۹۶ و۹۷ رتبه نخست جذب گردشگر خارجی و رتبه ی دوم جذب گردشگر داخلی رو به خود اختصاص داده گفت:این استان ۲۲هزار اثر تاریخی ثبت شده ملی و ۱۷ اثر ثبت شده جهانی دارد که گویای قابلیت برگزاری نمایشگاه اصفهان در سطح بین المللی ومنطقه ای است.
وی گفت از ۱۳ خواهر خوانده اصفهان برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده که امیدواریم با حضور خود موجب رونق صنایع دستی اصفهان شوند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی ‌گردشگری و صنایع دستی اصفهان مهمترین ‌رویداد بین المللی است
مدیر اجرایی و رییس شورای سیاستگذاری این نمایشگاه هم گفت: برای ۸ هزار مجموعه جهانی گردشگری دعوت نامه شرکت در این نمایشگاه ارسال شده که با استقبال قابل توجهی هم داشته است.
ستار کیانپور افزود: ۳۶ برنامه برای این نمایشگاه پیش بینی شده که مهمترین آنها راه اندازی کسب و کارهای مرتبط با گردشگری، رونمایی از ماکت تاریخی منارجنان، کارگاه تخصصی برندینگ و نمایش توانمندهای روستا های ملی وجهانی است.

اصفهان، میزبان یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری صنایع دستی اصفهان، میزبان یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری صنایع دستی اصفهان، میزبان یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری صنایع دستی اصفهان، میزبان یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری صنایع دستی

نظر شما