شناسهٔ خبر: 33352221 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عرضه با تخفیف کتاب تحسین شده رهبر معظم انقلاب+لینک خرید

ناشر کتاب «دلتنگ نباش!» شامل شرح زندگی شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی، پس از تمجید رهبر معظم انقلاب از این اثر، آن را با تخفیف ۲۵ درصدی به مخاطبان عرضه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، روز شنبه ۱۱ خردادماه، زینب مولایی نویسنده‌ کتاب «دلتنگ نباش!» که شرحی است بر زندگی شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی، همراه با زینب عبد فروتن، همسر شهید قربانی با رهبر معظّم انقلاب دیدار کوتاهی داشتند که ایشان در جریان این دیدار از کتاب «دلتنگ نباش!» و قلم نگارنده، تقدیر و در ضمن گفت‌وگو با همسر شهید از وی تجلیل کردند.

 آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای کتاب نوشتند: «بسمه تعالی. سلام و رضوان خدا بر شهید عزیز روح‌الله قربانی. از همسر شهید باید تشکر شود بخاطر فرستادن این کتاب و از ایشان و خانم مولائی بخاطر تدوین این اثر. ۹۷/۹/۲۸»

حالا ناشر کتاب (روایت فتح) قصد دارد این اثر را به مدت محدود و با ۲۵ درصد تخفیف به خریداران آن ارائه دهد. خرید اینترنتی کتاب «دلتنگ نباش!» از طریق این لینک مقدور است.

شهید روح‌الله قربانی از شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) است که ۱۳ آبان ماه ۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید.

کتاب «دلتنگ نباش!» سال گذشته توسط انتشارات «روایت فتح» به چاپ رسید و دربرگیرنده فرازهایی از زندگانی شهید روح‌الله قربانی و حاصل مصاحبه‌های مؤلف با همسر شهید و نزدیکان اوست.

انتهای پیام/

نظر شما