شناسهٔ خبر: 33336764 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات به رگولاتوری برای بهبود خدمات پشتیبانی مخابرات

آذری جهرمی با انتشار پستی اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان تنها دو هفته برای اصلاح و بهبود پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) فرصت دارند.

صاحب‌خبر -

فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات بهسازمان تنظیم مقرراتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود نسبت به ضعف خدمات‌دهی پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) انتقاد کرد و نوشت:

«امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس ‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.

این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست. دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند.

در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن‌ را درباره‌ ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه ⁧حق‌الناس⁩ هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم».

فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات بهسازمان تنظیم مقررات

فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات بهسازمان تنظیم مقررات

انتهای پیام/

نظر شما