شناسهٔ خبر: 33303191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حفظ وحدت همه مسلمانان برای خدمت‌رسانی به مکتب اسلام را از خداوند منان مسئلت داریم

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مردم مؤمن و روزه‌دار و مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن عید سعید فطر را به همگان به ویژه خدمت مردم ولایت‌مدار استان زنجان تبریک عرض می‌کنیم و حفظ وحدت و تقویت اراده جمعی همه مسلمانان برای خدمت‌رسانی به مکتب سعادت بخش اسلام را از خداوند منان برای همگان مسئلت دارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان با انتشار پیام مشترکی عید فطر را تبریک گفتند، در این پیام آمده است.

الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلَى مَا أَوْلانَا

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صدشکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

لحظات به حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، عید بندگی و خلوص و پایان ماه روزه، برای صائمین نزدیک می‌شود.
در فرهنگ اسلامى، نخستین روز ماه شوال به عنوان عید فطر و جشن بازگشت به فطرت معین شده تا مسلمانان روزه‌دار که در طول ماه رمضان با ارتباط و استغفار از درگاه خداوند متعال به تصفیه روح و جان خویش همت گماشته و از تمام آلودگى‌هاى ظاهرى و باطنى که بر خلاف فطرت آنهاست، خود را پاک نموده‌اند به فطرت واقعى خود برگردند.
اکنون مسلمانانی که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته، وجود خویش را با زمزمه‌های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا دادند و با درک لیله‌القدر که بهتر از هزار ماه است راه سعادت و نیکبختی را پیش گرفتند و جانشان را در نهر رمضان از غبار مادیات شسته‌اند با قلبی مطمئن به استقبال عید سعید فطر می‌روند.
لذا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مردم مؤمن و روزه‌دار و مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن عید سعید فطر را به همگان به ویژه خدمت مردم ولایت‌مدار استان زنجان تبریک عرض می‌کنیم و حفظ وحدت و تقویت اراده جمعی همه مسلمانان برای خدمت‌رسانی به مکتب سعادت بخش اسلام را از خداوند منان برای همگان مسئلت دارم.
خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

حقیقی 
استاندار زنجان

انتهای پیام/73004/ق

نظر شما