شناسهٔ خبر: 33301368 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

50درصد اعتبار تجهیز خوابگاه‌ها باید توسط دانشگاه پرداخت شود

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ۵۰ درصد بودجه تجهیز و تعمیر خوابگاه‌ها به عهده دانشگاه‌ها و ۵۰ درصد آن به عهده صندوق رفاه است، امیدواریم بتوانیم به تعهدات‌مان در قبال تجهیز خوابگاه‌ها عمل کنیم.

صاحب‌خبر -

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره بودجه خوابگاه‌های دانشجویی توضیح داد: خوابگاه‌های دانشجویی در ذیل دانشگاه‌ها قرار دارند و وظیفه تأمین بودجه آنها به عهده دانشگاه است، اما سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه تلاش خود را می‌کند تا دانشگاه‌ها برای تخصیص بودجه به خوابگاه‌ها دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کمک‌های صندوق رفاه و سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌ها عمدتا برای تعمیرات خوابگاهی است که با کمک خود دانشگاه‌ها این کار انجام می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد بودجه تجهیز و تعمیر خوابگاه‌ها به عهده دانشگاه‌ها و ۵۰ درصد آن به عهده صندوق رفاه است. امیدواریم با تخصیصی که برای سال جاری به این نهاد داده می‌شود بتوانیم به تعهدات‌مان در قبال تجهیز خوابگاه‌ها عمل کنیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتهای‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/‌‌‌‌‌

نظر شما