شناسهٔ خبر: 33280900 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دامپزشکی کردستان: سلامت غذای کبابی‌های سیار میدان محمدی سنندج مورد تایید نیست

سنندج - ایرنا - مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: انواع گوشت‌های فاسد در قالب کباب در جگرکی ها و مراکز سیار عرضه کبابی‌ میدان محمدی سنندج به مردم فروخته می‌شود که مامورد تایید دامپزشکی نیست و مصرف کنندگان باید در این خصوص هوشیار باشند.

صاحب‌خبر -

مجتبی ورمقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عرضه گوشت در جگرکی های میدان محمدی سنندج غیر مجاز و غیرقانونی است، اظهار داشت: در روزهای گذشته حکم قضایی برای برخورد با این واحدها صادر شده و در این راستا شب گذشته یک اکیپ ۷ نفره بازرسی به مکان مورد نظر فرستاده شد.

وی افزود: به محض اینکه ماشین‌های اداره کل دامپزشکی در محل میدان کمربندی محمدی توقف کرده و به سمت مراکز سیار کبابی رفتند عده‌ای با حمله ور شدن به آنها اجازه ضبط گوشت‌ها را نداده و اکیپ‌ها توسط عرضه کنندگان مورد سخت‌ترین اهانت‌ها قرار گرفتند.

ورمقانی با بیان اینکه این درگیری با مداخله پلیس پایان یافت، اضافه کرد: این عرضه کنندگان برای بار اول تذکر دریافت کردند و در صورتی که اقدام دوباره از سوی آنها تکرار شود به دستور مقام قضایی وسایل و گوشت های آنها ضبط می شود.

مدیر کل دامپزشکی کردستان با اشاره به اینکه مردم هوشیار باشند که این افراد در میدان کمربندی محمدی (سیلو) بر روی وانت و یا موتور چرخ‌ها گوشت‌های فاسد و غیر قابل مصرف را کباب کرده و به مردم عرضه می‌کنند، گفت: اکیپ‌های اداره کل دامپزشکی با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی استان مصمم به برخورد با این اشخاص هستند اما شهروندان به جهت حفظ سلامتی خود به هیچ عنوان از این واحدها خرید نکنند.

۷۳۴۹/‏۹۱۰۲

نظر شما