شناسهٔ خبر: 33275859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

بیش از ۲ هزار پایگاه آماده جمع‌آوری زکات فطره در استان

موسی نژاد از آمادگی ۲ هزار و۱۴ پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع آوری زکات فطریه در استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،« قنبر موسی نژاد» در جمع خبرنگاران ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار استان مرکزی از آمادگی کمیته امداد برای آوری زکات فطره مردم مومن و روزه دار استان مرکزی خبر داد.

 

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه ایجاد وحدت رویه و ساماندهی پایگاه‌های کمیته امداد از اقدامات این نهاد در سال جاری است، گفت: امید است امسال نیز همچون سال های گذشته با همدلی و همراهی مردم شریف و نوعدوست استان مرکزی بتوانیم گره ای از مشکلات نیازمندان باز کنیم.

 

 

این مقام مسیول با اشاره به اینکه  2014 پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان مرکزی برای جمع آوری فطریه و کفاره و همچنین کمک به فقرا تدارک دیده  شده‌ است، ادامه داد: این پایگاه ها در روز عید سعید فطر آماده خدمت رسانی و جمع آوری زکات فطره هستند.

 

 

وی اضافه کرد: از این تعداد پایگاه 157پایگاه در کمیته امداد، 92 پایگاه در مراکز نیکوکاری ،49 پایگاه در مصلی، 46 پایگاه در مؤسسات خیریه ، 1623 مساجد و  مابقی در سایر پایگاه‌ها مستقر هستند.

 

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمبینی با اشاره به اینکه صندوقق های مذکور مجوز شورای زکات استان را دارند، گفت: مردم باید فطریه را در صندوق‌های دارای مجوز از شورای زکات استان مرکزی بیاندازند و با مشاهده هر صندوق بی نشان موضوع را به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

 

 

موسی نژاد خاطر نشان کرد: زکات فطریه در استان مرکزی جمع آوری و بین فقرا، نیازمندان و مددجویان توزیع  می شود.

 

 

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در سال جاری  پنج میلیاردو 200 میلیون تومان زکات فطریه از مردم مؤمن استان مرکزی جمع آوری شود، ادامه داد: زکات جمع اوری شره بر اساس بانک اطلاعاتی کمیته امداد و شناسایی انجام شده از نیازمندان واقعی بین آن‌ها توزیع شود.

نظر شما