شناسهٔ خبر: 33194901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قلعه نویی: بعدها مشخص می شود چگونه برای یک تیم مهندسی کردند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعدها برای مردم مشخص می شود چگونه برای یک تیم مهندسی کردند و آقایان نتیجه آن را گرفتند.

صاحب‌خبر -

امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار و با برتری یک بر صفر سرخ پوشان پایان یافت اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم زیرا واقعاً شرافت و مردانگی را در فوتبال نشان دادند.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: شاید کسی اکنون جرأت نداشته باشد در مورد مهندسی فوتبال و قهرمانی‌ها صحبت کند اما بعدها برای مردم مشخص خواهد شد که چگونه برای تیم‌ها مهندسی صورت گرفت و آقایان نتیجه آن را گرفتند. چیزی که مهم است باید قضاوت را به مردم واگذار کرد.

وی افزود: همان طور که در دیدار لیگ برتر هم گفتم؛ ۱۵ تیم یک طرف هستند و یک تیم یک طرف دیگر. قانون برای یک تیم یک جور دیگر است. به سینه ناظر بازی می‌زنند، کسی گزارش نمی‌دهد، بازیکنان ما و هواداران ما را کتک می‌زنند، کسی چیزی نمی‌گوید. صحبت‌های من در همان زمان هست و مثال‌های زیادی وجود دارد و بازهم مثال‌های زیادی می‌توان زد.

قلعه نویی ادامه داد: اینها فوتبال است و چیزی نمی‌توان گفت و زور ما به این مسائل نمی‌رسد. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم کارشناسان شهامت داشته باشند یک بار برای همیشه بگویند چه اتفاقاتی افتاد. در خصوص این بازی خیلی اتفاقات رقم خورد که امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

سرمربی سپاهان اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیش از اخراج بازیکنان سپاهان، تیم او توان غلبه بر پرسپولیس را داشت یا خیر گفت: در دقایقی از بازی، ما تیم برتر زمین بودیم. البته وقتی بازیکنان ما با ذهنیت به بازی می‌آیند، تمرکز لازم را ندارند. به‌هرحال آنها هم پرسپولیس بودند. از طرفی در بازی‌های دیگر پرسپولیس در جام حذفی هم اتفاقاتی رقم خورد.

وی اضافه کرد: بازیکنان پرسپولیس چند بار به انگلیسی به خانواده کی‌روش ناسزا گفتند اما داور این مسائل را ندید و گزارش هم نکرد. هر کاری خواستند کردند و به سینه داور زدند، اما آیا داور مسابقه جرأت دارد گزارش کند یا نه؟ در نهایت هم امیر قلعه‌نویی را محروم می‌کنند، چون می‌خواهد حرف حق بزند. ایرادی ندارد و ما عادت کرده‌ایم.

قلعه‌نویی درباره اینکه اگر تیمش اخراجی نمی‌داد آیا می‌توانست برنده باشد یا نه، گفت: دیدید که ما ۹ نفره شدیم و بعد از آن هم پنالتی را از دست دادیم.

وی در خصوص درگیری‌هایی که بین نیمکت دو تیم به وجود آمد، اظهار داشت: آنها تفاوت دارند و هر کاری دل‌شان می‌خواهند می‌کنند. هر کاری دل‌شان بخواهند می‌کنند و با آنها مهربانانه برخورد می‌شود. ببینید که در دیدار پرسپولیس برابر سایپا چه اتفاقاتی رخ داد و چه آرایی صادر شد و خودتان این مسائل را مقایسه و قضاوت کنید.

قلعه‌نویی درباره تعویض‌های چالش برانگیز خود نیز گفت: بازیکن اول مصدوم شده بود و چاره‌ای جز تعویض نداشتیم. بعد از آن هم که پنالتی‌زن اول و دوم ما را اخراج کردند. قرار بود پنالتی اول ما را ایرانپوریان و پنالتی دوم را هم کی‌روش بزند اما هر دو اخراج شدند و ما مجبور به تعویض شدیم. در مورد مسائل فنی این بازی اصلاً نباید صحبت کنیم زیرا بازیکنان سپاهان شرافت خود را نشان دادند.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران، ۱۲ خرداد در ورزشگاه فولادشهر اهواز بین تیم‌های پرسپولیس و تیم دسته دمی داماش گیلان برگزار می‌شود.

ورزشی *۹۱۰۴**۹۱۱۸**

نظر شما