شناسهٔ خبر: 33137236 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

العین ۱_۲ استقلال

استقلال در دیداری تشریفاتی مقابل العین دو بر یک به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

ستاره | سرویس اخبار - استقلال در چارچوب گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه هزا بین زاید میهمان العین امارات بود.

 

پیروزی استقلال در مقابل العین

 

ترکیب دو تیم:

العین: خالد عیسی، دومبیا، عامر عبدالرحمن، بندر الاحبابی، احمد برمان، محمد فائز، مهند سالم، محمد خلفان، شیوتانی، مارکوس برگ و جمال معروف

استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، مهدی قائدی، روح‌الله باقری و مرتضی تبریزی

با توجه به دیدارهای قبلی دو تیم امیدی برای صعود به مرحلۀ یک‌هشتم نهایی نداشتند. العین مسابقه را بهتر آغاز کرد تا در دقیقۀ ۱۳ مارکوس برگ موفق شود دروازۀ حسینی را باز کند.

شاگردان فرهاد مجیدی برای جبران گل خورده جلو آمدند تا در دقیقۀ ۲۲ محمد دانشگر روی کرنر ارسالی بازی را به تساوی بکشاند.

این پایان کار نبود تا در وقت‌های اضافی نیمۀ اول مرتضی تبریزی برای دومین بار دروازۀ تیم میزبان را باز کندتا ۴۵ دقیقۀ اول با برتری دو بر یک استقلال به پایان برسد.

آبی‌پوشان نیمۀ دوم را بهتر آغاز کردند که دقیقۀ ۴۷ داور مسابقه به سود استقلال پنالتی اعلام کرد اما آیاندا پاتوسی آن را به هدر داد.  در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک استقلال خاتمه یافت تا آبی‌پوشان کار خود را با ۸ امتیاز و رتبۀ سوم در گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به پایان برسانند.

 

منبع: ورزش ۱۱

نظر شما