شناسهٔ خبر: 3313572 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خبرگزاری لبنان از اسارت یک نظامی صهیونیست خبر داد

خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که در جریان حمله راکتی حزب الله به کاروان اسرائیلی در مزارع اشغالی شبعا، یک نظامی صهیونیست به اسارت گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی لبنان از  اسارت یک نظامی صهیونیست‌ در جریان حمله راکتی حزب الله لبنان به کاروان خودروهای زرهی دشمن صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

برخی دیگر از رسانه‌های لبنانی از جمله وبگاه خبری 14 مارس و روزنامه الجمهوریه از به اسارت گرفتن یک نظامی صهیونیست خبر داده‌اند ولی خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات اسرائیلی این خبر را نفی کرد.

ظهر امروز چهارشنبه رسانه‌های خبری از جمله تلویزیون المنار وابسته به حزب الله لبنان، از حمله حزب‌الله به کاروانی از ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر دادند. برخی رسانه‌های صهیونیست نیز اعلام کردند که حزب الله از موشک‌های پیشرفته «کورنت» در هجوم خود استفاده کرد.

تلویزیون المیادین به نقل از یک منبع امنیتی صهیونیست اعلام کرد که کاروان نظامیان اسرائیلی از مسافت اندک مورد هدف قرار گرفته است.

المنار گزارش کرد که در این حمله حداقل 9 خودرو نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و چندین نفر کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله با انتشار بیانیه شماره یک، مسئولیت حادثه را بر عهده گرفت و گفت که گروه شهدای القنیطره، وابسته به حزب‌الله، کاروانی نظامی از اشغالگران را در مزارع اشغالی شبعاء هدف قرار داد.

حزب الله در این بیانیه کوتاه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ساعت 11:25 (صبح) یک کاوران اسرائیلی متشکل از شماری از خودروهای زرهی با چندین سرنشین از افسران و سربازان صهیونیست، با سلاح موشکی مناسب هدف قرار گرفته شد که به نابودی شماری از خودروها و کشته و زخمی شدن چندین نفر در صفوف دشمن منجر شد.

انتهای پیام/

نظر شما