شناسهٔ خبر: 33131255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعقیب و گریز پلیس در پایتخت و مرگ یک سارق

تهران- ایرنا- جانشین پلیس پیشگیری تهران درباره خبر تعقیب و گریز یک ساعته پلیس با سارقان توضیح داد: صبح امروز(یکشنبه) مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در حال گشت‌زنی در خیابان ثانی با سه سرنشین یک دستگاه پراید برخورد کردند که یکی از آنان سعی داشت در خودرو پارک شده در کنار خیابان را باز کند و با دیدن ماموران پا به فرار گذاشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: ماموران به سرعت به تعقیب آنها پراختند و در بررسی پلاک خودرویشان مشخص شد این خودرو نیز در تاریخ سوم خرداد به سرقت رفته است.
وی با اشاره به تعقیب و گریز یک ساعته‌ مأموران پلیس با سارقان خاطرنشان کرد: تعقیب و گریز مأموران با کمک سایر نیروها در محدوده‌های افسریه، آزادگان، نازی‌آباد و میدان بهمن با سارقان ادامه پیدا کرد و مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و تیراندازی به سمت سارقان، سعی در متوقف کردن آنها داشتند تا اینکه آنان در محدوده میدان بهمن، خودرو را متوقف و با پای پیاده اقدام به فرار کردند.
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: مأموران نیز با پای پیاده برای بازداشت سه سارق وارد عمل شدند و برای زمین‌گیر کردن آنها اقدام به تیراندازی کردند که دو نفر از سارقان در جریان دستگیری زخمی و به بیمارستان انتقال یافتند اما یکی از آنها جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به بازداشت سارق سوم در جریان این تعقیب و گریز یادآور شد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد هر سه نفر سابقه‌دار هستند و از داخل خودرو آنها مقدار ۸۰ گرم ماده‌مخدر شیشه، وسایل مصرف موادمخدر و سرقت کشف و ضبط شد.
تهرام/۳۲۲۵/ ۱۰۰۸

نظر شما