شناسهٔ خبر: 33124790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مازندران

اخاذی از دختران جوان با روش جن گیری در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری متهمی که با روش جن گیری اقدام به اخاذی از دختران جوان شهرستان می‌کرد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، سرهنگ عبدالله رضوانی گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه فردی با انجام درون پویی (هیپنوتیزم)، تسلط برذهن و استفاده از فنون سخنوری به بهانه دفع جن اقدام به اغفال دختران جوان می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را که با اغفال و کشاندن دختران جوان به منزل شخصی، و استفاده ازروش هیپنوتیزم آنان را ازحالت عادی خارج و پس از تهیه عکس و فیلم با تهدید انتشار، اقدام به اخاذی از آنان می‌کرد دستگیر کردند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه و سیستم‌های رایانه‌ای متهم، عکس و فیلم‌های تهیه شده از قربانیان کشف شد.
سرهنگ رضوانی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: جن گیری و رمالی از جمله اقدامات افرادسودجو برای اغفال شهروندان محسوب می شود  و آثار جبران ناپذیری بر روی سلامت جسمی وروانی افراد می‌گذارند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده موادمخدر (تریاک) در پوشش پخش مواد شوینده (سطح شهرستان) خبر داد و افزود: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر این فرماندهی پس از انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند و پس از هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۰ کیلوگرم تریاک، یک کامیون و یک دستگاه تلفن همراه کشف و دو متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدالله رضوانی گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر بعنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمندهمکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر شهروندان خواست: از اعتماد به افراد سودجو خودداری و برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز مراتب را به سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما