شناسهٔ خبر: 33092749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه بوشهر : ما هزاران هزار نادر مهدوی داریم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت : حماسه شهید نادر مهدوی یاد شهید رئیسعلی دلواری را زنده کرد و امروز هزاران هزار نادر مهدوی در استان بوشهر آماده جانفشانی برای انقلاب اسلامی هستند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز بوشهر ؛ آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و با اشاره به تصویر شهید نادر مهدوی در دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانشجویان افزود : در این دیدار تصویر شهید نادر مهدوی در کنار رهبرمان قرار داشت که نشان می دهد رهبرانقلاب نادر مهدوی ها و این حرکت جهادی را سرلوحه جوانان می داند .

خطیب جمعه بوشهر در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با بیان ضرورت توجه بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت : سران سه قوه باید بیانیه گام دوم انقلاب را اساس کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان افزود : بیانیه گام دوم انقلاب،بیانگر تمدن اسلامی ، پیشرفت و عبور از مشکلات است و سران سه قوه باید این بیانیه را اساس کار خود قرار دهند.
آیت اله صفایی بوشهری گفت: مسئوولان باید براساس بیانیه گام دوم انقلاب،در عرصه مدیریت اجرایی کشوربا بهره گیری از جوانان متعهد وحزب اللهی این انقلاب و نظام را به پیش ببرند.
خطیب نمازجمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید و فلج کردن نسل جوان هستند افزود : این اتفاق رخ نخواهد داد و مسئوولان نیز باید در برابر این هجمه به جوانان توجه کنند.


نظر شما