شناسهٔ خبر: 33069541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور :

۲۰ هزار منزل مسکونی به همت بسیج در مناطق سیل‌زده احداث می شود

سردار غیب پرور با بیان اینکه ۲۰ هزار منزل مسکونی توسط بسیج در مناطق سیل زده کشور احداث می شود، گفت: گروه های جهادی تا زمانی که کارها تمام شوند در کنار مردم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» در حاشیه بازدید از روند بازسازی روستای سیل زده رکن‌کلا سیمرغ استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت: یک سفر دوره ای در ماه مبارک رمضان به استانهای سیل زده کشور داریم و در ایام ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) این توفیق را داشتیم که از مناطق سیل زده مازندران بازدید بعمل بیاوریم.

 

وی با بیان اینکه در روستای رکن کلا نسبت به سفر قبل کارها پیشرفت کرده است، افزود: در حال حاضر نیروهای جهادی مازندران در حال ساخت و مرمت خانه های خسارت دیده از سیل اخیر هستند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گروه های جهادی مازندران 255 واحد منزل مسکونی را مرمت کردند و در حال احداث 361 منزل مسکونی جدید هستند، عنوان کرد: نیروهای جهادی و نهادهای دولتی در بازسازی مناطق سیل زده پای کار هستند.

 

غیب‌پرور با بیان اینکه خانه های جدید با اصول فنی و مهندسی احداث می شوند و نظارت های مهندسی در آن به خوبی صورت می گیرد، اظهار کرد: امیدواریم طی 3 - 4 ماه پروژه احداث منازل مسکونی برای افراد خسارت دیده را تمام کنیم.

 

وی با بیان اینکه گروه های جهادی تا زمانی که کارها تمام شوند در کنار مردم هستند، گفت: 20 هزار منزل مسکونی توسط بسیج در مناطق سیل زده کشور احداث می شود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تا زمانی که کار تمام نشود پای کار هستیم و همکاری ما با دولت در بالاترین سطح قرار دارد.

نظر شما