شناسهٔ خبر: 33066041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲ هزار مسجد در خوزستان میزبان شب زنده داران در شب‌های قدر

مسئول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری مراسمات احیاء شب‌های قدر در ۲ هزار مسجد در سرتاسر استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراسمات احیاء شب‌های قدر طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در ۲ هزار مسجد در سطح استان در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم شب‌های احیاء از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: برنامه‌هایی از جمله؛ ادعیه خوانی، مناجات خوانی، مرثیه سرایی اهل بیت (ع)، سخنرانی و قرائت دعای جوشن کبیر و دعای افتتاح از دیگر برنامه‌های شب‌های قدر است.

حجت الاسلام فردآقایی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تبلیغات دین دانست و افزود: در مراسمات احیا امسال بیش‌ترین تمرکز در سخنرانی‌ها در خصوص بیانیه رهبری با موضوع گام دوم انقلاب در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی است.

گفتنی است؛ همه ساله در روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر برنامه فرهنگی معنوی در مساجد، حسینیه‌ها و... برگزار می گردد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مراسم شب‌های احیا

نظر شما