شناسهٔ خبر: 33064151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عصر امروز انجام شد،

بازدید دوباره سردار غیب پرور از مناطق سیل زده/ مرمت ۲۶۰ مسکن

سیمرغ - سردار غلامحسین غیب پور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور برای دومین بار در سال جاری از مناطق سیل زده مازندران در سیمرغ بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور از مناطق سیل زده سیمرغ اظهار داشت: با همکاری بخش‌های مختلف مانند ائمه جماعت، بسیج و گروه‌های جهادی کار خدمت رسانی در مناطق سیل زده شروع شده است.

وی افزود: مقدار قابل توجهی کمک‌های لوازم خانگی بین سیل زدگان در استان توزیع شده است و این کالاها بین سیل زدگان در بهنمیر و سوادکوه توزیع شده است و امیدواریم در کنار ساخت مسکن، کالاهای مورد نیاز مردم نیز توزیع و تأمین شود.

سرهنگ غلامرضا شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه در مجموع ۳۶۱ مسکن برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود گفت: تا پایان مردادماه اگر زمین‌ها به موقع تحویل داده شود، جشن ساخت مسکن نیازمندان سیل زده انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۲۶۰ مسکن آسیب دیده سیل زده در شهر کیاکلا در استان مازندران توسط سپاه و بسیج مرمت شده است.

به گزارش مهر، ۷۲ گروه جهادی در منطقه سیل زده اعم از پاسداران لشکر ۲۵ کربلا، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌ها، طلاب و دانشجویی، ۲۰۰ واحد مسکونی را در نیمه اردیبهشت ماه مرمت و تعمیر کردند.

برای بازسازی هرچه زودتر منازل سیل زده هم ۴۲ گروه جهادی با نام ۴۲ شهید مدافع حرم استان وارد ساخت و ساز خانه‌های سیل زده شدند تا در طول ۹۰ روز کاری و تا پایان تیرماه، کلید خانه‌ها را به مردم سیل زده تحویل دهند.

نظر شما