شناسهٔ خبر: 3305278 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به فارس خبر داد

حریق، انفجار و مصدومیت در دو حادثه در شب گذشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش سوزی و انفجار دو واحد مسکونی در خیابان‌ دماوند و بلوار خلیج در شب گدشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به اینکه در ساعت 22:35 شب گذشته آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی واقع در خیابان دماوند به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد، اظهارداشت: به محض دریافت این خبر 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای تنفسی به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی بود که در طبقه اول و در واحد 50 متری آن آتش‌سوزی گسترده‌ای صورت گرفته بود که دود آتش از طریق کانال کولر به پشت بام سرایت کرده و مشکلاتی را برای ساکنین سایر واحدهای مسکونی ایجاد کرده بود.

ملکی بیان داشت: دو نفر از ساکنین در طبقه دوم حبس شده بودند که در نهایت با تلاش ماموران آتش‌شنانی آتش کنترل و ایمن سازی محل صورت گرفت و عملیات در ساعت 23 و 45 دقیقه به پایان رسید.

وی همچنین با اشاره به انفجاری در ساعت 22:44 در یک مجتمع مسکونی در بلوار خلیج - خیابان هلال احمر، گفت: در این مجتمع مسکونی 5 طبقه 24 واحدی نیز انفجار گاز صورت گرفته بود که با توجه به آتش سوزی صورت گرفته 2 ایستگاه به محل اعزام شد.

ملکی ادامه داد: این انفجار باعث تخریب بخشی از دیوارهای سایر واحدهای مسکونی و شکسته شدن شیشه های واحدها شده بود که در نهایت با تلاش نیروهای آتش نشانی، آتش‌کنترل و مصدومان تحویل نیروهای اورژانس شدند.

انتهای پیام/

نظر شما