شناسهٔ خبر: 33036269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگيری مرد جوانی كه 100 شاكی دارد/ کشف 239 تن کاغذ احتکارشده در مشهد

در خبرهای پلیسی امروز خراسان رضوی اخباری مانند كشف مقادیر مختلف موادمخدر در شهرستان‌های خراسان رضوی، شناسایی عامل كلاهبرداری در فضای مجازی، دستگیری اعضاء باند سارقان مغازه در فریمان، دستگيری سارق حرفه ای در تايباد، كشف لوازم خانگی احتكار شده در تربت حيدريه، کشف 500 کیلوگرم پنیر فاسد، دستگيری مرد جوانی كه 100 شاكی دارد کشف 239 تن کاغذ احتکارشده در مشهد منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس خبرهای پایگاه خبری پلیس، کشف مقادیر مختلف مواد مخدر در شهرستان‌های خراسان رضوی، شناسایی عامل کلاهبرداری در فضای مجازی، دستگیری اعضاء باند سارقان مغازه در فریمان، دستگیری سارق حرفه‌ای در تایباد، کشف لوازم‌خانگی احتکار شده در تربت‌حیدریه، کشف 500 کیلوگرم پنیر فاسد، دستگیری مرد جوانی که 100 شاکی دارد کشف 239 تن کاغذ احتکار شده، ازجمله مهم‌ترین عناوین خبرهای این پایگاه خبری بوده که دربسته خبری امروز می‌خوانید.

کشف 239 تن کاغذ احتکار شده در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی یک سری تحقیقات گسترده میدانی به اطلاعاتی در خصوص دپو مقادیر زیادی کاغذ احتکار شده در یک انبار بزرگ در شهر مشهد دست یافتند.

محمدکاظم تقوی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با شناسایی و کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این انبار 239 تن کاغذ احتکار شده را کشف کردند.

تقوی با اشاره به دستگیری 3 سودجو در این زمینه و معرفی این افراد به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای کشف‌شده توسط کارشناسان 15 میلیارد ریال برآورده شده است.

دستگیری مرد جوانی که 100 شاکی دارد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم گشت کلانتری جهاد مشهد روز گذشته هنگام گشت زنی در محدوده خیابان بهار به حرکات و رفتار راننده یک خودروی پژو 206 سفیدرنگ مظنون و با استعلام مشخصات پلاک این وسیله نقلیه مشخص شد خودروی مذکور برابر دستور مقام قضایی از سوی پلیس فتا دستور توقیف دارد.

اکبر آقابیگی ادامه داد: مأموران کلانتری جهاد در اقدامی ضربتی راننده این خودرو را دستگیر و در زمان توقیف خودرو 10 قطعه سکه طلا و 10 قطعه اسکناس 100 دلاری( که اصلی یا تقلبی بودن آن نیازمند نظریه کارشناسی است) به همراه یک دستگاه لپ‌تاپ و 3 دستگاه گوشی تلفن همراه را کشف کردند.

وی اظهار کرد: این متهم  با دستور مقام قضایی تحویل کارشناسان پلیس فتا شد و بررسی‌های بعدی دراین‌باره نشان داد این فرد بیش از 100 شاکی با موضوعات مختلف دارد که در یک نمونه با سوءاستفاده از عکس‌های شخصی زن جوان و ایجاد مزاحمت از آن طریق برای افراد دیگر، این زن را دچار اختلاف‌های شدید خانوادگی کرده است.

حضور به‌موقع پلیس دست سارق را رو کرد

فرمانده انتظامی مشهد همچنین از دستگیری یک سارق قطعات خودرو درنتیجه حضور به‌موقع پلیس خبر داد.

آقابیگی  گفت: مأموران گشت کلانتری سپاد در حین مأموریت در اطراف مجتمع‌های تجاری حوزه استحفاظی متوجه فرد مشکوکی در اطراف خودروهای پارک شده در خیابان شدند.

وی افزود: فرد یادشده که جوانی ۲۹ ساله است با رؤیت مأمورین متواری و پس از تعقیب و گریز سرانجام دستگیر و در بازرسی از وی آلات و ابزار سرقت و یک دستگاه ضبط اتومبیل کشف شد.

کشف500 کیلوگرم پنیر فاسد در داورزن

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی کاهک این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و به‌منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

جمشید بدری ادامه داد: مأموران انتظامی پس از هدایت خودرو به داخل ایستگاه در بازرسی از این اتوبوس 500 کیلو پنیر فاسد و تاریخ گذشته به ارزش 170 میلیون ریال را کشف کردند.

کشف لوازم‌خانگی احتکار شده در تربت‌حیدریه

جانشین فرماندهی انتظامی تربت‌حیدریه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم‌خانگی در انباری واقع دریکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان تربت‌حیدریه، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

ابراهیم قربان زاده افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی و با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی به‌منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از انبار موردنظر، انواع لوازم‌خانگی احتکار شده که بدون ثبت اداره صنعت، معدن و تجارت در این مکان دپو شده بود، را به ارزش 12 میلیارد ریال کشف کردند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در تایباد

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت روغن‌موتور از یک واحد صنفی تعویض روغن دریکی از مناطق سطح شهر تایباد، مأموران انتظامی کلانتری 11 به‌منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

علی‌اکبر قربانی اظهار کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی صحنه سرقت و بازدید دوربین مداربسته مغازه، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه وی مورد بازرسی قرار گرفت که در همین رابطه اموال مسروقه از قبیل 16 جعبه 4 لیتری روغن‌موتور از این مکان کشف شد .

کشف 5 کیلوگرم مواد افیونی توسط پلیس تربت‌حیدریه

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در سطح محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان مشهد به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند.

علی‌اکبر کیانی بیان کرد: مأموران ضمن متوقف کردن این خودرو بازرسی دقیق مقدار 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 11 قوطی نوشابه که به طرز ماهرانه‌ای داخل باک کامیونت جاساز شده بود را کشف و در این زمینه یک متهم را نیز دستگیر و به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

دستگیری اعضاء باند سارقان مغازه در فریمان

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های تجهیزات رایانه‌ای در سطح شهر فریمان، مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرارداد.

جواد خرسند ادامه داد: در بررسی‌های اولیه به‌عمل‌آمده توسط پلیس مشخص شد که سارقان در بیشتر سرقت‌ها، از ضعف ایمنی و عدم به‌کارگیری وسایل بازدارنده استفاده کرده و سرقت می‌کنند.

سرهنگ جواد خرسند ادامه داد: با تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام دو مال‌خر در این خصوص شناسایی و بعد از چند روز مراقبت‌های نامحسوس، دستگیر و تعداد زیادی از اموال مسروقه شامل لب تاب، مانیتور، مودم و دیگر اقلام و تجهیزات رایانه‌ای و الکترونیکی از این افراد کشف شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده از متهمان دستگیرشده، یکی دیگر از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان بیان کرد: متهم در مراحل تحقیقات به 7 فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان فریمان و مرکز استان با همدستی 2 نفر از دوستانش که ساکن یکی از شهرستان‌های هم‌جوار بودند، اعتراف کرد که با هماهنگی مقام قضایی، دو همدست دیگر متهم نیز در شهر محل زندگی خود دستگیر شدند.


شناسایی عامل کلاهبرداری در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک‌میلیون و 600 هزار ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

قدیرمصرخانی اظهار کرد: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شاکی یک فقره خرید اینترنتی ناموفق از یک سایت جعلی داشته است که پس از مدتی متوجه برداشت یک‌میلیون و 600 هزار ریال از حساب خود می‌شود.

مصرخانی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضائی یک متهم را در استان تهران شناسایی و با دستور مقام قضائی، پرونده جهت دستگیری متهم به‌صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

توقیف کامیونت حامل 61 کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید سالاری این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در محور گناباد به تربت‌حیدریه به یک دستگاه کامیونت فاقد بار که به مقصد مشهد درحرکت بود مشکوک و به‌منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

قربانعلی قربانی افزود: مأموران در بازرسی دقیق این کامیون مقدار 61 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در اتاق این خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس مه ولات

فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور بجستان به مه ولات به یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک و به‌منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

حمزه ذوالفقاری ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

نظر شما