شناسهٔ خبر: 32983566 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به همت جمعیت خیریه دانشجویی معین؛

سفره افطاری خیابانی برای مناطق حاشیه نشین تهران پهن می‌شود / توزیع نان رایگان در مناطق محروم

خیریه دانشجویی معین، هرسال به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) اقدام به خریداری تنور نان گرم در مناطق کم برخوردار تهران می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعیت خیریه دانشجویی معین به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را برای کمک به محرومین در نظر دارد.  

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به خرید تنور نان گرم در مناطق کم بهره‌مند اشاره کرد. این خیریه دانشجویی، هرسال به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اقدام به خریداری تنور نان گرم در مناطق کم برخوردار تهران می‌کند تا مردم روزه دار در مناطق کم بهره‌مند این شهر بتوانند از نان گرم در سفره‌های افطار خود تنعم کنند.  

امسال نیز اعضای فعال خیریه معین علاوه بر خرید تنور‌های نان گرم برای مناطق کم برخوردار تهران، اقدام به ایجاد بن‌هایی کرده اند که بر اساس این بن‌ها، افراد و خانواده‌های کم برخوردار، نه فقط یک روز بلکه روز‌های بیشتری می‌توانند با ارائه بن به نانوایی‌ها از نان رایگان بهره‌مند شوند.  

گفتنی است، این خیریه هرسال برنامه افطاری خیابانی را برای مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار تهران دارد که امسال نیز به همت دانشجویان فعال این خیریه، این افطاری در دوشب انجام می‌گیرد، اولین شب آن وفات حضرت خدیجه (س) بود که در یکی از مناطق تهران به خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده بودند وعده غذای گرم اهدا شد و دومین شب آن نیز دهه دوم ماه مبارک رمضان خواهد بود.  

نظر شما