شناسهٔ خبر: 32951372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تاکيد فرمانده ارتش بر حفظ آمادگي دفاعي و رزمي فرماندهان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا-امير سرلشکر سيدعبدالرحيم موسوي در قرارگاه راهبردي ذوالفقار با حضور فرماندهان نيروهاي زميني ، هوايي ، دريايي و پدافند هوايي بر ضرورت حفظ و ارتقاء هوشياري و آمادگي روحي و رزمي فرماندهان در تمام سطوح راهبردي و عملياتي و تاکتيکي تاکيد کرد.
به گزارش آريا و به نقل از روابط عمومي ارتش، امير سرلشکر موسوي فرمانده قرارگاه ذوالفقار ارتش پس از ارايه گزارش فرماندهان از وضعيت و آمادگي نيروهاي ارتش مستقر در مناطق مختلف افزود: امروز بحمدلله تمامي يگانهاي ارتش از آمادگي کامل روحي و رزمي برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطاي محاسباتي و راهبردي شود پاسخ پشيمان کننده اي دريافت خواهد کرد.
سرلشکر موسوي خطاب به فرماندهان عالي رتبه ارتش گفت: در شرايط کنوني حفظ و ارتقاي هوشياري و آمادگي يگانهاي ارتش ضرورتي اجتناب ناپذير بوده و در مقابل تهديدات دشمن بازدارنده است.
وي تصريح کرد: نيروهاي مسلح با اتکا به ايمان راسخ و برخورداري از تجربيات سالهاي اخير و آموزشهاي نوين به قابليت هاي مهم و قابل ملاحظه اي دست يافته اند و ملت غيور و شريف ايران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ايثارگرانه خود در صحنه ، تا آخرين قطره خون از امنيت و منافع ملي جمهوري اسلامي ايران دفاع خواهند کرد.
در اين جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم براي تداوم و ارتقاي توان رزم در مناطق و همچنين استمرار بازديدهاي ميداني فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرينات لازم در حوزه ماموريتي افزود: ارتش جمهوري اسلامي ايران همواره بايد آمادگي خود را در هر شرايطي حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام بايد هميشه آماده باشيم.
در جلسه قرارگاه ذوالفقار ، فرماندهان نيروهاي تابعه ارتش گزارشي از وضعيت منطقه و بازديدهاي اخير از سامانه هاي پدافندي ، پايگاهها و مناطق دريايي ، هوايي و همچنين تيپ هاي واکنش سريع ارايه کردند.

نظر شما