شناسهٔ خبر: 32944556 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرمانده ارتش بر هوشياي فرماندهان در تمام سطوح تاکيد کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي در قرارگاه راهبردي ذوالفقار با حضور فرماندهان نيروهاي زميني، هوايي، دريايي و پدافند هوايي بر ضرورت حفظ و ارتقاي هوشياري و آمادگي روحي و رزمي فرماندهان در تمام سطوح راهبردي، عملياتي و تاکتيکي تاکيد کرد.

به گزارش روابط عمومي ارتش، امير سرلشکر سيدعبدالرحيم موسوي پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعيت و آمادگي نيروهاي ارتش مستقر در مناطق مختلف افزود: امروز بحمدلله تمام يگان هاي ارتش از آمادگي کامل روحي و رزمي برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطاي محاسباتي و راهبردي شود پاسخ پشيمان کننده اي دريافت خواهد کرد.
وي خطاب به فرماندهان عالي رتبه ارتش گفت: در شرايط کنوني حفظ و ارتقاي هوشياري و آمادگي يگان هاي ارتش ضرورتي اجتناب ناپذير بوده و در مقابل تهديدات دشمن بازدارنده است.
فرمانده تصريح کرد: نيروهاي مسلح با اتکا به ايمان راسخ و برخورداري از تجربيات سال هاي اخير و آموزش هاي نوين به قابليت هاي مهم و قابل ملاحظه اي دست يافته اند و ملت غيور و شريف ايران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ايثارگرانه خود در صحنه، تا آخرين قطره خون از امنيت و منافع ملي جمهوري اسلامي ايران دفاع خواهند کرد.
در اين جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم براي تداوم و ارتقاي توان رزم در مناطق همچنين استمرار بازديدهاي ميداني فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرينات لازم در حوزه ماموريتي افزود: ارتش جمهوري اسلامي ايران همواره بايد آمادگي خود را در هر شرايطي حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام بايد هميشه آماده باشيم.
در جلسه قرارگاه ذوالفقار، فرماندهان نيروهاي تابعه ارتش گزارشي از وضعيت منطقه و بازديدهاي اخير از سامانه هاي پدافندي، پايگاه ها و مناطق دريايي، هوايي همچنين تيپ هاي واکنش سريع ارائه کردند.
سيام**1058**9157
انتهاي پيام /*

نظر شما