شناسهٔ خبر: 3292573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تودیع معارفه مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد کهنوج؛-۱‌

احمدی: ذهن جوانان و دانشجویان باید به سمت حقیقت جویی حرکت کنند

رئیس دانشگاه آزاد کهنوج گفت: ذهن جوانان و دانشجویان نباید درگیر انحرافات و خرافات شود؛ بلکه باید خود به سمت حقیقت جویی و اسلام‌شناسی حرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از کرمان، ناصر احمدی به عنوان مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج صبح امروز برگزار شد.


اصغر پوربهزادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، تلاش و برنامه‌ریزی مضاعف در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در این واحد دانشگاهی را خواستار شد.


وی در ادامه با اشاره به توهین روزنامه تحت حمایت رژیم صهیونیستی «شارلی ابدو» به پیامبر اعظم (ص) گفت: اهانت به ساحت مقدس خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی (ص) به عنوان آخرین پیامبر اولوالعظم، حمله به تمامی ادیان، انکار پروردگار متعال و اهانت به تمامی کتاب‌های آسمانی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در نامه‌ای که به جوانان اروپا و آمریکا نوشته‌اند اشاره کرد و افزود: ذهن جوانان و دانشجویان نباید درگیر انحرافات و خرافات شود؛ بلکه باید خود به سمت حقیقت جویی و اسلام‌شناسی حرکت کنند.


وی افزود: جوانان باید خود به این نتیجه برسند که اگر آخرین دین آسمانی و قرآن کریم که آخرین نسخه هدایت بشریست، هراسناک و ضد انسانی است پس تکلیف خلقت انسان و ادیان گذشته که دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان آن حضرت محمد (ص) به عنوان خاتم آنان است چه خواهد شد.


اصغر پوربهزاد گفت: مقام معظم رهبری جوانان اروپایی و آمریکایی را جهت شناخت عمیق و دقیق از اسلام به تحقیق در زندگانی پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و قرآن کریم توصیه کرد.

نظر شما