شناسهٔ خبر: 32838184 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منتخب دیگر جشنواره‌های تئاتری به جشنواره فجر راه نمی‌یابند

تهران- ایرنا- دبیر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ،گفت: در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برگزیدگان جشنواره‌های تئاتری دیگر راه نخواهند یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نادر برهانی‌مرند، اظهار داشت: در دوره پیش رو از پذیرش آثار منتخب دیگر جشنواره‌های تئاتری که به صورت بین‌المللی و سراسری برگزار می‌شوند، امتناع خواهد شد.
وی تاکید کرد: سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تنها در صورتی پذیرای برگزیدگان دیگر جشنواره‌های تئاتری خواهد بود که مانند همه گروه‌های شرکت‌کننده، موازین فراخوان را رعایت کرده و مراحل ثبت نام و شرکت در جشنواره تئاتر فجر را پشت سر گذاشته و با ساز و کار خود جشنواره انتخاب شده باشند.
دبیر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به اینکه فقط برگزیدگان جشنواره‌های استانی از این قاعده مستثنی خواهند بود خاطرنشان کرد: امسال تصمیم گرفتیم این خبر را پیش از اعلام فراخوان به اطلاع دبیران و مسئولان دیگر رویدادهای تئاتری برسانیم تا این موضوع را در برنامه‌ریزی و شیوه اجرایی خود مدنظر داشته باشند و اجازه دهند آثار با تدبیر خود دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر انتخاب شوند.
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در زمستان 98 به دبیری نادر برهانی‌مرند برگزار خواهد شد.
فراهنگ ** 7561 ** 1355

نظر شما