شناسهٔ خبر: 32815970 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

5 نمایشگاه طرح ضیافت توسط اصناف برپا می‌شود

رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری 5 نمایشگاه طرح ضیافت توسط اصناف برای عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج مردم خبرداد.

صاحب‌خبر -

قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: در راستای تنظیم بازار و بر اساس درخواست هیئت وزیران و با هماهنگی‌ انجام شده با استانداری تهران و سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان تهران قرار است، به زودی اصناف تهران اقدام به برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت کنند. 

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان  اینکه این نمایشگاه‌ها برای عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج مردم برپا می‌شود، گفت: با هماهنگی‌ انجام شده با مسئولان مربوطه مقرر شده تا کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز، شکر، روغن با قیمت مصوب از طریق این نمایشگاه‌ها عرضه شود. 

وی بیان داشت: در این نمایشگاه کالاها با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود. 

نوده فراهانی در مورد علت تاخیر در برگزاری این نمایشگاه‌ها، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه در دستور کار قرار نداشت، اما با توجه به ضرورت دسترسی آسان‌تر مردم به کالاهای اساسی و همچنین برخورداری از تخفیفات ویژه مقرر شده تا این نمایشگاه‌ از چند روز آینده آغاز به کار کند. 

رئس اتاق اصناف تهران بیان داشت: نمایشگاه‌های طرح ضیافت در مصلی‌ امام خمینی تهران، نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و بوستان گفت‌وگو با تعداد محدودی غرفه توسط اصناف تهران برگزار خواهد شد. 

به گزارش فارس و براساس اعلام عباس قبادی رئیس ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم برنج تنظیم بازار به قیمت مصوب 7 هزار و 400 تومان و هر کیلوگرم شکر به قیمت 3 هزار و 400 تومان در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد. 

انتهای پیام/ب

نظر شما