شناسهٔ خبر: 32812304 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا ۲۱ اردیبهشت/

ادامه بارش ها در بیشتر مناطق کشور

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، گفت: بارش باران تا روز دوشنبه در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

« احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی شبستان با اشاره به ورود سامانه بارشی طی روز پنجشنبه به کشور، گفت: امروز در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شرق سمنان، شرق گلستان، ارتفاعات و نواحی مرکزی کرمان، شمال شرق آذربایجان شرقی و شمال اردبیل رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: روز یکشنبه نیز درشرق خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، نواحی مرکزی و جنوبی کرمان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ناپایداری فصلی جو، احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی در دره ها ومناطق کوهستانی وجود دارد بنابراین به هموطنان در این مناطق توصیه می شود در هنگام تردد در مناطق کوهستانی، احتیاط کنند.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: بعدازظهر شنبه و طی روز یکشنبه در شمال شرق، بخش هایی از شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

 

وظیفه ادامه داد: دوشنبه علاوه بر این مناطق در بخش هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز، مرکزی و شرقی، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه بیشترین مقدار بارندگی را امروز در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شرق سمنان داریم، افزود: بیشترین بارندگی را روز یکشنبه در خراسان شمالی و روز دوشنبه در برخی مناطق خراسان رضوی، کرمان، سمنان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: روزهای شنبه و یکشنبه به دلیل وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان پدیده گرد و غبار خواهیم داشت.

 

وظیفه درباره وضعیت هوای تهران در روزهای آینده نیز گفت:  آسمان تهران روز یکشنبه ( ۲۲ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و در روز دوشنبه نیز کمی ابری گاهی وزش باد در اواخر وقت افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

 

 

 

نظر شما