شناسهٔ خبر: 32793471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برانکو ایوانوویچ قبل از بازی با ماشین سازی تبریز؛

‌می‌خواهیم قهرمان شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: دو بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و هدف ما این است به قهرمانی برسیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانوویچ قبل از بازی با ماشین سازی تبریز گفت: هرچند معتقدم که قهرمان لیگ برتر با آخرین سوت داور مشخص می‌شود، اما هدف ما این است که با پیروزی مقابل ماشین سازی به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک‌تر شويم، زیرا هدف ما فقط قهرمانی است. ­
وی ادامه داد: حریف فردای ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد و آن‌ها می‌خواهند با شوق به زمین مسابقه بیایند و خودشان را نشان دهند البته نتیجه بازی فردا را بازیکنان و هواداران ما تعیین می‌کنند زیر هواداران پرسپولیس که بی شک بهترین در دنیا هستند انگیزه زیادی به ما می‌دهند­.
برانکو افزود: برای­ بازی فردا بیرانوند محروم است و انصاری و ماهینی در لیست ما حضور ندارند ضمن اینکه بشاررسن یک مقدار از ناحیه زانو ناراحت است، اما بقیه بازیکنان ما قبراق و سرحال هستند.
برانکو در پاسخ به این سوال که برخی نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود گفت: طبیعی است که خیلی‌ها دوست ندارند ما قهرمان شویم، همانطور هم که ما دوست نداریم تیم‌های دیگر قهرمان شوند البته باید فردا مقابل ماشین سازی که بازی خوبی با سپاهان انجام داد برنده شویم تا به خواست خودمان برسیم.
وی در باره اینکه برای فصل آینده لیستی به باشگاه داده است یا خیر؟ افزود: من هیچ فهرستی برای فصل آینده به باشگاه نداده ام البته بازیکنان من حرفه‌ای هستند­ و اگر پیشنهاد خوبی­ از باشگاه ها­ و یا کشور‌های دیگر داشته باشند و به­ سود باشگاه باشد می‌توانند از تیم بروند حتی صحبت‌هایی شده که احتمال بازگشت برخی از بازیکنان سابق تیم وجود دارد که این موضوع هم طبیعی است البته بستگی به شرایط دارد، ولی من تاکنون لیستی به باشگاه نداده ام.

توصیه برانکو به بازیکنان پرسپولیس

تمرین سرخپوشان امروز در حالی انجام شد که سرمربی، بیش از روزهای قبل با بازیکنانش صحبت داشت تا آن ها را آماده بازی فردا سازد.

تمرین امروز سرخپوشان از ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

پیش از شروع تمرین، برانکو ایوانکوویچ برای ده دقیقه با شاگردانش صحبت کرد.

حرف های مربوط به بازی های پیش رو بود و نکاتی را از جهت روحی و روانی و انگیزشی به بازیکنان گفت.

تمرین بعد از گرم کردن با پرسینگ، قطع توپ در سه گروه آغاز شد. در همین زمان دروازه بان ها تمرین اختصاصی خود را با ایگور پانادیچ انجام می دادند.

بازیکنان در ادامه روی سرعت و رفلکس زیر نظر مارکو تمرین داشتند.

تمرینات تاکتیکی، فوتبال درون تیم و ضربات شروع مجدد از دیگر بخش های تمرین امروز جمعه سرخپوشان بود.

سایت باشگاه پرسپولیس در ادامه نوشته است: بازی فردا در حالی انجام می شود که عزمی جدی و فراگیر برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس احساس می شود ولی پرسپولیس با درایت برانکو، اراده بازیکنان و حمایت هواداران برای تحمیل خواسته و گرفتن حق خود و هوادارانش وارد دو بازی بعدی خود خواهد شد.

نظر شما