شناسهٔ خبر: 32792251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برانکو در صدد کسب دوازدهمین پیروزی مقابل تبریزی‌ها

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدد است تا هفدمین پیروزی خود مقابل تیم‌های تبریزی را کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و سرخپوشان درصدد هستند تا ۳ امتیازی بازی را کسب کنند و به هت تریک قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.

تا حدودی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما ۲ دیدار حساس دیگر برای این تیم باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند. اگر شاگردان برانکو مقابل سبزپوشان تبریزی به پیروزی برسند و سپاهان نتواند نتیجه خوبی کسب کند، یاران سید جلال حسینی قهرمانی شان را در تهران قطعی خواهند کرد.

مهم‌ترین عامل درخشش و ثبات پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، برانکو ایوانکوویچ کروات است. او در چند سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشته و در صدد است تا فردا (شنبه) دوازدهمین پیروزی خود را رو در روی تیم‌های تبریزی کسب کند. برانکو ۱۷ بار مقابل نمایندگان تبریز بازی کرده که دوازده بار به برتری رسیده و در ۵ بازی نیز متوقف شده است.

در دور رفت بازی‌های لیگ هجدهم، شاگردان برانکو ماشین سازی را با گل دقایق پایانی شجاع خلیل زاده در تبریز شکست دادند و در تهران مقابل تراکتورسازی به تساوی صفر بر صفر رسیدند و در بازی برگشت مقابل شاگردان لیکنز یک بر یک متوقف شدند و باید دید رو در روی ماشین سازی در بازی برگشت چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

سرخپوشان برای این دیدار علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و همچنین حسین ماهینی و محمد انصاری مصدوم هستند و به دیدار با شاگردان مهاجری نمی‌رسند، اما مصدومیت جزئی سید جلال حسینی برطرف شده و رو در روی ماشین سازی بازی می‌کند.

دیدار این ۲ تیم، فردا (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ارتش سرخ آماده فتح لیگ هجدهم/ سربازان ژنرال در تعقیب پرسپولیس/ رویاپردازی فرهاد برای لیگ قهرمانان آسیا

برنامه دیدار‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر

پرسپولیس با ۲۱ بازیکن به اردو می‌رود

انتهای پیام/

پرسپولیس به مصاف ماشین سازی می رود

نظر شما