شناسهٔ خبر: 32763574 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعتراف برادران دوقلو به 100 فقره سرقت

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- سرپرست سرکلانتري چهارم از دستگيري دو سارق لوازم خودرو با 100 فقره سرقت خبر داد و گفت: اين سارقان 2 قلو بوده و در دستگيري ها خود را جاي قل ديگر معرفي مي کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سرهنگ "عليرضا ناصري نژاد" در تشريح اين خبر، بيان داشت: با وقوع چندين فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتري 136 فرجام، تيمي از ماموران کلانتري به طور ويژه شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان را در دستور کار قرار دادند.
وي تصريح کرد: در تحقيقات صورت گرفته، رد پاي 2 سارق حرفه اي لوازم خودرو به دست آمد که متهمان، برادر و 2 قلو بوده و داراي چند فقره دستگيري در زمينه سرقت لوام خودرو و مالخري اموال مسروقه داشتند.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه متهمان، هنگام دستگيري خود را جاي قل ديگر به ماموران معرفي مي کردند، گفت: با سرنخ هاي به دست آمده، مخفيگاه سارقان در محدوده شرق تهران شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي، يکي از متهمان دستگير و متهم ديگر نيز در عمليات ضربتي ديگر دستگير کنند.
سرهنگ ناصري نژاد افزود: پس از انتقال متهمان به کلانتري 136 فرجام، آنها به 100 فقره سرقت با همکاري يکديگر اعتراف کردند.
سرکلانتر چهارم پايتخت در خاتمه گفت: تا کنون 13 نفر از مال باختگان مورد شناسايي قرار گرفتند؛ تحقيقات در خصوص جزئيات پرونده ادامه دارد.

نظر شما