شناسهٔ خبر: 32745618 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

اعتراف برادران دوقلو به 100 فقره سرقت

گروه استانها – تهران بزرگ- سرپرست سرکلانتری چهارم از دستگیری دو سارق لوازم خودرو با 100 فقره سرقت خبر داد و گفت: این سارقان 2 قلو بوده و در دستگیری ها خود را جای قل دیگر معرفی می کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد" در تشریح این خبر، بیان داشت: با وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتری 136 فرجام، تیمی از ماموران کلانتری به طور ویژه شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته، رد پای 2 سارق حرفه ای لوازم خودرو به دست آمد که متهمان، برادر و 2 قلو بوده و دارای چند فقره دستگیری در زمینه سرقت لوام خودرو و مالخری اموال مسروقه داشتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان، هنگام دستگیری خود را جای قل دیگر به ماموران معرفی می کردند، گفت: با سرنخ های به دست آمده، مخفیگاه سارقان در محدوده شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر نیز در عملیات ضربتی دیگر دستگیر کنند.

سرهنگ ناصری نژاد افزود: پس از انتقال متهمان به کلانتری 136 فرجام، آنها به 100 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرکلانتر چهارم پایتخت در خاتمه گفت: تا کنون 13 نفر از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفتند؛ تحقیقات در خصوص جزئیات پرونده ادامه دارد.*


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما