شناسهٔ خبر: 32749727 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پوچتینو: اگر تاتنهام قهرمان اروپا شود، شاید از هدایت این تیم کناره گیری کنم

بمب کنفرانس‌های امروز توسط پوچتینو ترکید.

صاحب‌خبر -

طرفداری - مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام اذعان داشت چنانچه با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، شاید از هدایت اسپرز کناره گیری کند.

اسپرز فارغ از هر نتیجه‌ای، فصلی رویایی را سپری می‌کند. تیم پوچتینو در فصلی که نتوانست به دلیل ساخت ورزشگاه جدید هیچ بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد و هفته‌ها از غیبت بازیکنان کلیدی‌اش از جمله هری کین ضربه خورد، توانسته در کمال ناباوری خودش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند و به احتمال قریب به یقین سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آتی را هم بگیرد. البته اسپرز فرداشب فرصت دارد تا با جبران باخت 1-0 بازی رفت در خانه، حتی به فینال لیگ قهرمانان صعود کند که به معنای واقعی کلمه یک رویا خواهد بود.

به گزارش تلگراف، پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برگشت مقابل آژاکس گفت:

قهرمانی در اروپا؟ معرکه خواهد بود. نه؟ یک دوره پنج ساله را ببندید و به خانه بروید. فتح لیگ قهرمانان اروپا با تاتنهام آن هم در این شرایط آن هم در این فصل، شاید پس از آن باید کمی درباره انجام یک کار متفاوت در آینده فکر کنم. مطمئنا این طور خواهد بود. چون می‌دانید، تکرار این معجزه...

خبرنگار که ظاهرا کمی از پاسخ پوچتینو شوکه شده بود، از جدی یا شوخی بودن احتمال کناره گیری او از تاتنهام در صورت قهرمانی اروپا بار دیگر سوال کرد و این جواب را شنید:

شوخی نبود. چرا؟

نظر شما