شناسهٔ خبر: 3272226 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تجمع اعتراض آمیز اساتید دانشگاه آزاد سقز در اهانت به ساحت پیامبر(ص)

دیروز جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد سقز با تجمع در نمازخانه دانشگاه، اهانت و هتک حرمت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» به نقل از کُرددانش؛ دیروز جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد سقز با تجمع در نمازخانه دانشگاه، اهانت و هتک حرمت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) را محکوم کردند.

 

در این مراسم شهباز محسنی، رئیس دانشگاه آزاد سقز با اشاره به آیه شریفه «وَما اَرْسَلْناكَ اِلّا رَحْمَةً لِلعالَمينَ.» گفت: پیامبر اسلام رحمتی برای همه عالم است و حتی حیوانات و نباتات نیز مشمول این رحمت اند.


وی افزود؛ خداوند در دو جای قرآن کریم به جان گرامی پیامبر عظیم الشأن قسم خورده است که این، جایگاه والای ایشان را نشان می دهد؛ بنابراین بر ما واجب است احترام و تکریم ساحت والای وی را نگه داریم و از پیروان خالص مکتب آن حضرت باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد سقز با اشاره به آیه 128 سوره توبه گفت: پیامبر دوستدار و دلسوز همه انسانهاست و بهترین و انسانی ترین چهره تاریخ بشر است و مایه رحمت است؛ ما نیز به پاس این نعمت بزرگ و بی بدیل باید دوست دار وی و مدافع راه، منش و مکتبش باشیم.


وی تصریح کرد: باید تابع دین و برنامه های پیامبر اسلام(ص) باشیم و در مقابل بی ادبی ها و گستاخی هایی که امروزه عده ای نادان در اروپا به نام آزادی بیان به ساحت مقدس ایشان روا داشته اند نباید بی تفاوت باشیم.

 

نظر شما